Z oblíbené vánoční kolekce Britů byly vyřazeny známé bonbony značky Bounty. Údajně jsou nejméně oblíbené. Mnozí Angličané nad tím ale kroutí hlavou. Zprávu vydal Daily Star a Mail Online.
Prodejci ve Velké Británii se odhodlali k zajímavému obchodnímu testu. Z oblíbené vánoční kolekce „van Celebrations“, která se tradičně skládala ze směsi čokoládových bonbonů různých značek – mezi nimi Bounty, Mars, Snickers, Milky Way, Galaxy a Maltesers, se rozhodli v předvánočním prodeji vyjmout kokosové Bounty. Důvod? Chtějí vyhovět veřejnosti, která Bounty nemá ráda. „Na základě veřejné poptávky je (čokolády Bounty) zkoušíme úplně odstranit z kolekce. Dokud o ně nepřijdete, nevíte, co máte,“ cituje Emily Owen z Mars Wrigley Daily Star.
Na přebalu je nyní zobrazena výrazná značka přeškrtnutého bonbonu Bounty. Britové mají dokonce možnost již zakoupenou krabici s původním obsahem vrátit a vyměnit ji za balení bez Bounty. Dle informací Mail Online jde zatím jen o test, který by měl ukázat, zda lidé skutečně o Bounty nemají zájem. Jak je vidět, mezi Brity kvůli tomu však vypukla doslova vzpoura.
Cause for a mutiny? Mars axes Bounty bars from special edition Celebrations tins
— Charlie Rose 📻📺📱🛤 (@CharlieRose1) November 3, 2022
via https://t.co/3XVPhEuw7n https://t.co/J9VjMjIicg
Považují to za klam
Mnozí prohlašují, že tuto vánoční kolekci bez Bounty již nebudou kupovat. Případně namítají, že bonbony vyřadili snad kvůli tomu, že „jsou bílé“, naráží tak na rasismus. „Šetření a nic víc, lež pod zástěrkou veřejného mínění. Pravděpodobně jen neformálně oslovili své zaměstnance,“ rozčiluje se kdosi pod zprávou na internetu.
„Bláznivé, miluji Bounty! Ty jsou ze všech nejlepší! Do boje za naše Bounty!“ vykřikují další milovníci tradiční van Celebrations. „Díky za tip, už nebudu kupovat. To je důvod, proč to budu letos bojkotovat,“ píší jiní v komentářích. „Je to proto, že jsou bílé?“ objevila se i narážka na potenciální utiskování „bílé rasy“.
Nový výzkum však mluví jasně. Vyplývá z něho, že 39 % Britů si přeje Bounty z čokoládové kolekce trvale odstranit. Emily Owen dodala, že pro „věrné a tajné milovníky Bounty“ stále existuje šance, že se „po zkušebním prodeji vrátí“. Výzkum, který měl být provedený mezi 2 000 Brity ve věku 18 až 65 let, také ukázal, že 42 % lidí se raději sdružuje s těmi, kteří holdují stejným čokoládovým pochoutkám, zatímco 18 % by se vyhnulo partnerskému vztahu s někým, jehož chutě jsou odlišné.
Důvod k rodinné hádce
Více než dvěma lidem z deseti se Bounty zamlouvá nejméně ze všech čokolád z Celebrations boxu a 28 % se domnívá, že kokos k čokoládě vůbec nepatří. 18 % Britů by pak prý cítilo podrážděnost, kdyby otevřeli krabici a zjistili, že v ní zbyly jen Bounty, 58 % dokonce mělo uvést, že by to vedlo k rodinné hádce. Výzkum však ukázal i to, že není vše ztraceno, protože 18 % Britů „je miluje“. Každý pátý stydlivě přiznává, že „Bounty pochoutku ‚hamouní‘ vždy pro sebe“ a 38 % lidí ve věku nad 55 let ji zvolilo jako svou oblíbenou čokoládu.