Peking (Čína) 30. července 2023 (PROTEXT/PRNewswire) –
Zprávu přinesl deník China Daily:
Přední čínský výrobce automobilů FAW Group dosáhl v první polovině letošního roku výrazného nárůstu v exportu vozidel a pokračuje v rozšiřování své působnosti na světovém trhu.
Její prémiová značka Hongqi zaznamenala s 5 003 vozy 172% nárůst exportu, zatímco u značky Jiefang s 18 001 vozy činí nárůst 122 %. Značka Bestune vyvezla 7 029 vozidel, což představuje meziroční nárůst o 127 procent.
V roce 2022 zahrnoval zahraniční obchod společnosti FAW 85 zemí a regionů, včetně Evropy, Afriky, jihovýchodní Asie a Latinské Ameriky. Prostřednictvím více než 120 zahraničních prodejců vyvezla celkem 400 000 vozidel. Automobilka také založila tři dceřiné společnosti ve východní Evropě, Jižní Africe a Tanzanii, které zaměstnávají více než 300 místních zaměstnanců.
Společnost vytvořila řadu projektů mezinárodní spolupráce a vybudovala integrovaný řetězec automobilového průmyslu pro globální trhy, který zahrnuje výzkum a vývoj, nákup, výrobu, logistiku a marketing. Díky těmto iniciativám společnost FAW úspěšně expandovala na špičkové zahraniční trhy.
Skupina FAW, která sídlí v Čchang-čchunu v provincii Ťi-lin na severovýchodě Číny, oslavila 15. července 70. výročí svého založení, kdy z její výrobní linky sjelo 55,77milionté vozidlo.
První čínské vozidlo domácí výroby, nákladní automobil Jiefang, opustilo montážní linku společnosti FAW 13. července 1956 jako první vlaštovka čínské schopnosti vyrábět vlastní motorová vozidla. Společnost FAW vyrobila také první čínský osobní automobil Dongfeng a první luxusní sedan Hongqi, čímž se tato automobilka stala symbolem čínského automobilového průmyslu.
Loajalita, moudrost a tvrdá práce generací zaměstnanců společnosti FAW umožnily v uplynulých 70 letech její růst, expanzi a inovace a přinesly pozoruhodné úspěchy.
Provozní výnosy společnosti FAW dosahují téměř 8,3 bilionu jüanů (1,16 bilionu dolarů) a celkový zisk a daňový výnos přesahuje 1,87 bilionu jüanů. Její celková aktiva přesáhla 600 miliard jüanů.
V roce 2023 přesáhne hodnota značky FAW 420 miliard jüanů, zatímco hodnota značek Jiefang a Hongqi přesáhne každá 110 miliard jüanů.
Současně se 70. výročím založení slaví společnost FAW také 35. výročí svého partnerství se společnostmi Volkswagen a Audi. 14. července tak podepsaly tyto tři strany v Čchang-čchunu memorandum o porozumění o prohloubení strategické spolupráce.
Společnosti FAW a Volkswagen následně oznámily, že budou společně rozšiřovat produktové portfolio značky Volkswagen, pokročí ve vývoji elektromobilů a představí větší počet čínských technologií.
Foto – https://mma.prnewswire.com/media/2164773/image_1.jpg
KONTAKT: Chuan Ma, machuan@chinadaily.com.cn