Jeden z nejhezčích elektromobilů současnosti – Audi e-tron GT podstoupilo modernizaci. Stalo se tak krátce po modelu Porsche Taycan, se kterým sdílí technická řešení. Vůz je nyní rychlejší, má delší dojezd a je schopen se rychleji nabíjet. Nejvýkonnější verze RS Performance poskytuje výkon až 912 koňských sil. Z nuly na stokilometrovou rychlost nyní zrychlí během 2,5 sekundy, maximálka stoupla na 250 kilometrů v hodině.
¨V útrobách je zabudována vysokonapěťová baterii s využitelnou kapacitou 97 kWh. S ní můžou méně výkonné verze tohoto automobilu ujet na jedno nabití v režimu WLTP přes šest stovek kilometrů. Těm jsou RS s výkonem 844 koní a standardní GT poskytující 669 koňských sil.
Audi e-tron GT je nyní automobilem s možností doplňovat elektřinu v bateriích výkonem až 320 kW. Díky tomu se úroveň nabití může zvýšit z deseti na osmdesát procent během osmnácti minut.
Model e-tron GT nyní nabízí nové typy podvozků. Standardem je vzduchové odpružení. Za příplatek pak lze získat systém Active Ride, mezi jehož schopnosti patří třeba potlačování náklonu vozu při průjezdu zatáčkami. A rovněž zvýší světlou výšku, když se otevřou dveře a posádka chce nastoupit nebo vystoupit.
Facelift také samozřejmě přinesl určité změny designu. Jiné jsou teď oba nárazníky a rovněž přední část v oblasti, kde obvykle bývá maska chladiče.
Audi již oznámilo také cenu základní verze. Ta je 126.000 eur (3,112.200 Kč).