Právě odhalená další generace supervýkonného sedanu BMW M5 nabídne k řidiči využití opět vyšší výkon než dříve. Konkrétně se nyní jedná o 727 koňských sil a točivý moment až 1000 Nm. O tento příděl síly se nově stará jednak zážehový čtyřlitrový osmiválec, tak i elektromotor zabudovaný do převodovky. Ten čerpá energie z vysokonapěťové baterie s využitelnou kapacitou 14,8 kWh.
Díky tomu lze jet bez produkce emisí škodlivých plynů v místě provozu až 69 kilometrů. V tomto elektrickém módu lze dosáhnout maximální rychlost 140 kilometrů v hodině. Při zapojení obou agregátů do hry samozřejmě vůz zvládne maximální rychlost 250 kilometrů v hodině, případně i 305 kilometrů v hodině. To tehdy, když si zákazník připlatí za speciální výbavový paket.
Bohužel se však přidaná elektrická výbava do pohonné jednotky projevuje také nárůstem hmotnosti. Oproti minulé generaci je to přes 450 kilogramů. I proto je hodnota zrychlení z nuly na sto kilometrů v hodině o nějakou tu desetinku nižší než u předchůdce. I tak jsou ale údaje 3,5 sekundy pro rozjezd z nuly na sto a 10,9 pro zrychlení z klidu na 200 kilometrů v hodině působivé.
Auto se bude vyrábět v Německu a první zákazníci se svých objednaných kusů dočkají ještě před závěrem tohoto roku. Tuzemské zastoupení značky již také zveřejnilo základní cenu. Ta činí 3.653.000 Kč.