Elektromobil Kia EV6 podstoupil modernizaci. Ta se kromě decentních změn v designu (například se upravoval nárazník a uvnitř volant) projevila hlavně v parametrech dojezdu na jedno nabití. Verze s větší baterií nyní ujede v režimu WLTP 582 kilometrů.
Vývojovému oddělení automobilky se totiž podařilo navýšit energetickou hustotu baterie. Levnější verze měla původně kapacitu 58 kWh a nyní je to 63. Dražší provedení pak je teď schopno akumulovat 84 kWh elektřiny místo dřívějších 77,4 kWh.
U většího akumulátoru se také podařilo zvýšit dobíjecí výkon o 19 kW. Ten tak činí 258 kWh. Dobití z úrovně 10 na výsledných osmdesát procent už tedy trvá jen 18 minut.
I nadále se bude Kia EV6 nabízet v provedení s pohonem pouze zadních kol nebo všech čtyř. Česká výstavní premiéra se odehraje od 7. listopadu v Praze v rámci veletrhu e-Salon na výstavišti v Letňanech. Objednané exempláře pak k zákazníkům dorazí na počátku příštího roku.
Tuzemské zastoupení značky již zveřejnilo také ceny auta, které se bude nabízet s osmi barvami laku a ve třech výbavových stupních.
Cena začíná ve standardním provedení a s pohonem zadních kol na úrovni 1169 980 Kč. Vyšší výbavu Earth lze pořídit s prodlouženým dojezdem a pohonem zadních kol za 1 354 980 Kč. Cena nejvyššího výbavového provedení GT-Line činí 1 439 980 Kč včetně akumulátoru s prodlouženým dojezdem a pohonem zadních kol. Prodloužený dojezd a pohon všech kol je ve verzi GT-Line k dostání za 1 539 980 Kč.