Volkswagen Tayron představuje novou dimenzi SUV segmentu, která konečně míří i do Česka. Jeho elegantní a dynamický design, který se inspiroval úspěšným modelem Tiguan Allspace, zaujme doslova na první pohled. Prostorný interiér, který nabízí dostatek místa pro sedm cestujících, je vyveden v prémiových materiálech a vybaven nejmodernějšími technologiemi. Cena zatím není známá.
Volkswagen Tayron dobude Česko. Tohle SUV je přesně to, co jsme hledali. Spojuje sílu v terénu s elegancí do města. Prostornost pro celou rodinu, výkonné motory a design, který zaujme. S Tayronem zažijeme dobrodružství na denní bázi. Přestože zatím cena není známá, předpokládá se, že hranici milionu korun nechá daleko v závěsu. Inu, za kvalitu se platí. A Tayron je vůz, který po stránce kvality rozhodně nestrádá. Oceňujeme, že i Evropa dostane vozy, které se hodí spíše na vozovky USA. Lidé chtějí pohodlí.
Design
Design nového Tayronu je odvážný a nekompromisní. Masivní přední maska a zvednutá záď nejenže podtrhují robustní charakter vozu, ale také zlepšují jeho funkčnost. VW komentuje vůz slovy: „Byl vyvinutý a sestavený ve Wolfsburgu, určený je pro celý svět. Zaujme přitom v každém detailu svým sportovním designem. Od výrazné přední partie, přes obložení dveří lakované v barvě vozu, až po čtyři různé volitelné sady 20″ kol z lehké slitiny.“
Ani interiér se nedrží při zdi a automobilka rozhodně nešetří velkými slovy. „Tayron Vás hned při prvním nasednutí přivítá nabídkou velkého vnitřního prostoru, což umožňuje jeho prodloužený rozvor. Oceníte i bohatou sériovou výbavu, která mimo jiné zahrnuje vyhřívaná přední sedadla, vyhřívaný multifunkční volant nebo panely dveří v barvě vozu,“ sděluje VW.
Motorizace
Volkswagen Tayron nabízí výkon pro každou příležitost. Motorová paleta zahrnuje benzinové a naftové jednotky s výkonem od 110 do 200 kW, což už je pořádná síla, kterou lze pocítit. Pro maximální trakci a jízdní dynamiku je k dispozici pohon všech kol 4Motion v kombinaci s nejvýkonnějšími motory. Veškeré modely jsou standardně vybaveny komfortní dvouspojkovou převodovkou DSG.
Verdikt
Do Česka se VW Tayron dostane 7.listopadu, kdy se v Praze představí zdejším zájemcům. Volkswagen rozhodně ví, jak se dělají slušná SUV. V dnešní době, kdy ho nad vodou drží spíše Škoda je pozitivní, že rozšiřuje svůj záběr mohutných vozů mimo USA. Lidé to ocení.