Nová éra Warzone je v plném proudu poté, co zbraně a pohybový systém z Black Ops 6 dorazily se Season 1. Pokud ale tato poslední integrace něco dokazuje, je to fakt, že hra potřebuje formovat vlastní identitu.
Warzone v roce 2020 přetvořil Call of Duty. Stavěl na základech Modern Warfare a vytvořil plnohodnotný Battle Royale s oblíbenými zbraněmi a nezapomenutelnou mapou Verdansk. Od té doby se hra integrovala s každým novým multiplayer titulem, přinášejícím novou sadu zbraní a mechanik, spolu s cross-progression. Ale zatímco se v následujících letech objevily světlé chvilky, každá integrace byla jen stínem první verze, kterou jsme hráli před půl dekádou.
Problémy vyplouvají na povrch
Start nové éry s Black Ops 6 byl komplikovaný. Hráči vyjadřují nespokojenost s tím, jak hra vypadá po aktualizaci Season 1, zejména kvůli zpomalení pohybu. Důvodem je snaha o lepší integraci s ostatními režimy, což vedlo k tomu, že mnoho výhod, které byly dříve dostupné všem, je nyní uzamčeno za progresivním systémem.
Ačkoliv nový systém pohybu slibuje větší plynulost, podle serveru Dexerto se ve skutečnosti sprint, skluz a další akce zdají být subjektivně pomalejší než dříve. Situaci ještě zhoršuje skutečnost, že se vše odehrává na mapě Urzikstan, která byla navržena pro starší systém a není na nový pohyb připravena.
Are you ready to take down names on the Hit List in Season 01? Your mission begins now 🥷
— Call of Duty (@CallofDuty) November 14, 2024
3️⃣ New MP Maps – Extraction, Heirloom, and Hideout
☢️ New Resurgence map Area 99 and #BlackOps6 Call of Duty #Warzone integration
🃏 New Weapons, Operators, Modes and more pic.twitter.com/talOUqgn3g
I mimo samotnou hru je cítit vliv starších verzí Warzone. Při sestavování výbavy nás vítají zbraně z posledních tří dílů Call of Duty, každý se svým vlastním příslušenstvím. To znamená, že oblíbené úpravy z jedné hry nelze použít na zbraně z jiné, což narušuje celkový dojem jednotnosti. Pak, pokud chcete vybrat jinou postavu, ocitnete se na obrazovce plné operátorů z posledních tří let, všichni s drasticky odlišnými designy. Je tu vše od zkušeného vojáka z launch verze MW2 až po Arta Klauna z Terrifieru.
Co z toho vyplývá?
Problém spočívá v tom, že Warzone musí neustále reagovat na nové díly Call of Duty, které vyvíjejí různá studia. Tyto rozdílné vize se odrážejí i ve Warzone, což může vést k nesourodému výsledku. To je něco, co konkurenční tituly jako Fortnite dělaly velmi dobře v průběhu let. Je načase se poučit z chyb. Hráči by to velice ocenili.