Praha 4. února 2025 (PROTEXT) – Představte si, že máte k dispozici rozsáhlou sbírku podnikových aplikaci. Chcete něco vylepšit? Existuje na to aplikace. Žádné složité procesy, minimální náklady. Rychlá instalace, jednoduché nastavení. Každá aplikace zjednodušuje proces a dává možnost pracovat více lidem. Odoo je navrženo tak, aby rostlo s Vaší firmou a přizpůsobilo se Vašim potřebám!
Více než 12 milionů uživatelů po celém světě spoléhá na Odoo při řízení klíčových firemních procesů. Uživatelé si mohou vybrat z 50 modulů a 40 tisíc komunitních aplikací. Odoo nabízí vše od zákaznických vztahů, skladových zásob, výroby, CRM, webů, servisu, údržby a e-shopů až po automatizaci marketingu či projektového řízení.
Proč Odoo?
- Nejmodernější prostředí – jednoduché ovládání a maximální přehled.
- Minimální náklady:
– Vyberete-li jednu oblast, je zdarma pro neomezený počet uživatelů.
– Při použití dvou a více oblastí hradíte jen 12 EUR pro neomezené množství firem.
- Při provozu v dedikovaném cloudu s nástroji na úpravy od 23 EUR na uživatele.
- Používejte v cloudu, nebo v rámci infrastruktury.
- Všechny aplikace ihned dostupné na mobilu.
- Flexibilita, která roste s Vaší firmou – začněte klidně s jednou oblastí.
Odoo je ideální řešení pro malé, střední, ale i velké podniky, které hledají cenově dostupný a přizpůsobitelný systém, který poroste spolu s jejich byznysem. Díky své flexibilitě a širokému zaměření je Odoo vhodné pro kohokoli, kdo chce řídit firmu efektivně, moderně a snadno! Odoo ocení jak zavedené firmy, tak startupy, které chtějí sjednotit klíčové procesy do jednoho systému, zvýšit efektivitu a získat lepší kontrolu nad svými aktivitami.
Přidejte se ke 12 milionům uživatelů po celém světě!
Pomůžeme Vám přejít na Odoo: www.digres.cz/odoo
O Digital Resources a.s.
Digital Resources je významným dodavatelem podnikových informačních systémů a nástrojů “Knowledge Work Automation” včetně profesionálních nástrojů umělé inteligence. Na trhu informačních technologií působíme od roku 1997 a zaměřujeme se na oblasti: DMS, CRM, ERP a IT služby. V květnu 2024 jsme na konferenci M-Files v Madridu opět obhájili pozici v Top 5 mezi 450 firmami z celého světa a získali první místo v jedné z oceňovaných kategorií. Vlajkovou lodí našeho portfolia je náš vlastní CRM systém Intuo – Company Intelligence, který pomáhá zefektivnit jakékoliv procesy ve firmě, zejména servis a mobilní servis, dále oblast vykazování služeb ve vazbě na přípravu podkladů fakturace a fakturaci v oblasti profesionálních služeb (advokáti, daňoví poradci, konzultanti). Staráme se o více než 11000 koncových uživatelů podnikových systémů v ČR a dalších 20 zemích Evropy.
Mezi zákazníky Digital Resources patří například Americká obchodní komora, Bayer, BPS Průmyslové Služby, Britská obchodní komora, Compas Automatizace, ČEZ ESCO, Deloitte Central Europe Limited, Glatzová & Co., KKCG, Medesa, Medicton Group, PETROF, PHOENIX lékárenský velkoobchod, PKS Stavby, PRK Partners, Řanda Havel Legal, Skils advokátní kancelář, SPOLCHEMIE a další.
Více o Digital Resources: www.digres.cz.
Použité zkratky:
BPM – Business Process Management (řízení firemních procesů)
CRM – Customer Relationship Management (řízení vztahů se zákazníky)
DMS – Document Management System (správa dokumentů)
ECM – Enterprise Content Management (správa podnikového obsahu)
ERP – Enterprise Resource Planning (plánování podnikových zdrojů)
MES – Manufacturing Execution Systems
WMS – Warehouse Management System