Kim Kardashian si znovu získává globální pozornost, když se pustila do záchrany slábnoucí sportovní značky Nike. Čtyřiačtyřicetiletá celebrita a módní ikona, která si nedávno užívala dovolenou na Bahamách, oznámila revoluční kolekci NikeSKIMS. Podle všeho má tahle novinka vnést svěží vítr do světa sportovního oblečení i do pokleslých akcií samotného giganta.
Na sociálních sítích Kim překvapila svých 358 milionů fanoušků, když zveřejnila první detaily chystané kolekce. V příspěvku přímo uvedla:
„Představuji vám NikeSKIMS. Nová značka, která dorazí letos na jaře pro všechny, kdo jsou posedlí svým tělem. Navrženo, aby tvarovalo, a vyvinuto tak, aby to fungovalo.“
Podle deníku The Sun Nike od novinky očekává, že přiláká módně orientované mladé ženy po celém světě. Mnoho odborníků zdůrazňuje, že Kim se svým projektem Skims od roku 2019 zcela ovládla trh s tvarujícím spodním prádlem, a proto se nyní těší na expanzi i do Evropy. Tuzemské e-shopy se už nechaly slyšet, že by rády zařadily tuto novou kolekci do své nabídky, jelikož zájem o kvalitní tvarující spodní prádlo stále roste i mezi českými zákaznicemi.
Další informace z magazínu People naznačují, že se chystá rozsáhlá globální kampaň. Nike totiž hodlá využít popularity značky Kim Kardashian pro výrazný rebranding, který by mu zajistil silnější postavení nejen v USA, ale i na evropském trhu, kde se dlouhodobě potýká s tvrdou konkurencí dalších sportovních gigantů.
Do toho všeho se přidává i soukromé drama Kim Kardashian: v nejnovější epizodě pořadu The Kardashians se objevila po boku exmanžela Kanye Westa. Dvojice, která ukončila manželství v roce 2022, se sešla v zákulisí, aby podpořila jedenáctiletou dceru North West při vystoupení k 30. výročí The Lion King v proslulém hollywoodském amfiteátru Hollywood Bowl. Zdá se, že Kim teď válcuje nejen módní průmysl, ale možná nachází cestu i k rodinnému smíru. Pro bulvární nadšence to znamená jediné: máme se na co těšit!