menu

11.7 C
Czech
Středa 16. dubna 2025

Počet obětí neštěstí v nočním klubu v Santo Domingu se přiblížil stovce

Na 98 vzrostl počet obětí neštěstí v nočním klubu v hlavním městě Dominikánské republiky, kde se v noci na úterý zřítila střecha. Podle agentury AFP o tom informoval šéf místních záchranářů Juan Manuel Méndez. Dalších nejméně 150 lidí utrpělo zranění.

Schick v hledáčku Manchesteru. Přijde nabídka v řádu milionů eur?

Devětadvacetiletý útočník Patrik Schick prožívá jednu z nejlepších sezon kariéry. V Leverkusenu pravidelně skóruje, patří mezi opory týmu a zaujal i slavný Manchester United. Podle Sky Sport už došlo mezi anglickým klubem a Schickovým okolím k prvnímu kontaktu.

Průzkum Cisco: Třetina agentů kontaktních center nemá dost informací, aby mohla zákazníkovi pomoci. Situaci pomůže změnit umělá inteligence

Praha 15. dubna 2025 (PROTEXT) – Rostoucí nespokojenost zákazníků, nedostatečná podpora zaměstnanců kontaktních center a zastaralé technologie. To jsou tři hlavní aspekty, které podle globálního průzkumu Cisco negativně ovlivňují fungování zákaznické podpory. Tři čtvrtiny podniků mají zákaznická data rozdrobena až do deseti různých systémů, což výrazně ztěžuje schopnost agentů adekvátně reagovat na požadavky zákazníků. Cisco věří, že inovativní nástroje s umělou inteligencí usnadní agentům kontaktních center komunikaci se zákazníky a odlehčí jim od rutinních požadavků. V Česku také vzniká nový klub expertů na kontaktní centra, který povede Cisco Gold partner Soitron.

Ke konkurenci utíkají zákazníci i zaměstnanci

Podle globálního průzkumu Cisco, který mapoval tři klíčové oblasti péče o zákazníky (dopady na zákazníky, agenty a podniky jako takové), je pouze jeden ze čtyř zákazníků velmi spokojen s řešením svého poslední požadavku na zákaznické podpoře. Špatná zkušenost se zákaznickým servisem je pro 94 % respondentů důvodem k ukončení komunikace, což může vést i ke ztrátě zákazníka ve prospěch konkurence.

Odchod jinam volí i frustrovaní agenti kontaktních center. Více než polovina z nich se potýká s neúměrně rostoucí pracovní zátěží. Jedním z hlavních důvodů je absence moderních technologií. V kontaktních centrech, které nedokážou svým agentům zajistit adekvátní nástroje k řešení požadavků zákazníků, dochází k vyšší fluktuaci zaměstnanců až o 38 %.

Kontaktní centra plně nevyužívají potenciál moderních technologií

Ukazuje se, že nasazení moderních technologií v kontaktních centrech má pozitivní dopad na spokojenost zákazníků, fluktuaci agentů a v konečném důsledku i celkové obchodní výsledky. Podniky, které používají řešení CPaaS[1], cloudové technologie a umožňují zákazníkům řešit požadavky v rámci AI samoobsluhy, mají o bezmála 40 % lepší hodnocení spokojenosti zákazníků i nižší fluktuaci zaměstnanců. Dvě třetiny kontaktních center díky úspěšné implementaci umělé inteligence zaznamenaly výrazný růst tržeb.

Na virtuální asistentky či chytré voiceboty si lidé už začínají zvykat. Když potřebují vysvětlit fakturaci, opravit připojení k internetu, prodloužit smlouvu nebo zlevnit pojistku, bývá nejjednodušší zavolat na zákaznickou linku. “Umělá inteligence se rychle naučí vyřešit většinu dotazů, s nimiž lidé volají na zákaznické linky a pamatuje si také jejich zákaznickou historii. Díky tomu nemusí na lince dlouze čekat a ať už mluví s voicebotem nebo živým operátorem, není potřeba dokola opakovat důležité údaje. Věřím, že v příštích několika letech bude velkou většinu jednoduchých či rutinních požadavků vyřizovat AI agent. Automatizovaná obsluha klientů 24/7 uvolní ruce živým agentům a umožní jim věnovat se složitějším situacím,“ říká Jaroslav Martan, Cisco Collaboration Specialist.

Většina podniků (75 %) však stále využívá mnoho různých systémů na evidenci zákaznických dat, které nejsou vzájemně propojené. Výsledkem je přílišná fragmentace informací, a tedy neschopnost dostatečně rychle a kvalitně řešit požadavky zákazníků. Třetina agentů uvedla, že nemá dostatečné informace o zákaznické historii a kontextu řešené situace, aby mohla poskytnout adekvátní servis.

V Česku vzniká klub expertů na kontaktní centra

“Víme, že komunikační návyky a způsoby, jak zaujmout zákazníky se neustále mění a kladou před nás nové výzvy. Proto jsme se rozhodli založit Customer eXperience Expert Club, kde se můžeme vzájemně inspirovat, sdílet osvědčené postupy a diskutovat o tom, jak nejen technologie pomáhají k pozitivní zákaznické zkušenosti. Je určen pro ty, kteří chtějí být v čele inovací v této oblasti, pravidelně se seznamovat s novinkami, získávat praktické know-how a potkávat se s odborníky, kteří řeší podobné výzvy. Na prvním setkání se chceme zaměřit na nejnovější trendy v AI a automatizaci zákaznické péče, nabídneme praktické tipy a budeme diskutovat o nasazení AI ve společnosti,“ říká Marcel Vejmelka, Business Consultant ze společnosti Soitron.

První setkání CX Expert Clubu se uskuteční 29. dubna od 14:00 hod. Programem budou provázet experti Jaroslav Martan ze společnosti Cisco a Marcel Vejmelka ze společnosti Soitron.

Cisco přináší kontaktním centrům inovativní AI nástroje

Cisco přichází se sadou inovativních AI nástrojů a aplikací, které využívají pokročilou konverzační inteligenci a automatizaci ke zlepšení interakce se zákazníky. Nový Webex AI Agent je nástroj pro okamžitou a efektivní samoobsluhu zákaznických požadavků pomocí přirozeného dialogu, čímž eliminuje čekací doby a poskytuje rychlejší řešení. A to i v případech, které obvykle vyžadují zapojení živého agenta (např. výměna ztracené kreditní karty).

Webex AI Agent obsahuje také designový nástroj AI Agent Studio, který umožňuje kontaktním centrům během několika minut namodelovat a nasadit hlasového nebo digitálního AI agenta pro konkrétní dotazy a situace. Díky tomu se sníží počet hovorů v kontaktním centru, aby se agenti mohli soustředit na případy, které vyžadují osobní pozornost.

S pomocí Cisco AI asistenta pro aplikaci Webex mohou agenti kontaktních center využívat průběžná doporučení navrhovaných odpovědí podle vývoje komunikace se zákazníkem. AI asistent také agentům nabídne návrh řešení na základě již úspěšně vyřešených podobných požadavků volajících. Kontextové souhrny, shrnutí přerušených hovorů, pokročilé analýzy dat a automatické vyhodnocení spokojenosti zákazníků jsou další možnosti AI asistenta, které pomáhají zlepšit a zrychlit zákaznický servis.

Od prvního čtvrtletí roku 2025 bude také k dispozici automatizovaný plánovač Agent Wellness. Ten pomocí umělé inteligence proaktivně plánuje například automatické přestávky agentů nebo změny v jejich rozvrhu, aby se zvýšila nebo snížila kapacita podle potřeby. Jde o nástroj, který prostřednictvím podpůrných opatření pomáhá vytvářet dobré pracovní podmínky pro agenty a slouží k prevenci jejich únavy, vyhoření a fluktuace zaměstnanců.

 

 

[1] CPaaS (Communications Platform-as-a-Service) je moderní řešení pro komunikaci společností se zákazníky prostřednictvím jediné vyhrazené platformy, která organizuje komunikační proces pomocí textových, grafických, hlasových a video zpráv, jako jsou SMS, e-mail, push nebo OTT. Díky integraci všech služeb na jednom místě je komunikace se zákazníkem konzistentní, více automatizovaná, a proto tedy relativně levnější, pokud jde o obsluhu. To vše zase umožňuje větší efektivitu činností prováděných z hlediska doručování zpráv příjemcům.

 

Zdroj: Cisco

 

 

Reklama
Reklama

Vybrali jsme pro vás

NEJNOVĚJŠÍ ČLÁNKY

Fanoušek zaplatí za plivanec na Van der Poela téměř deset tisíc korun

Belgická policie uzavřela případ, který pobouřil cyklistický svět. Fanoušek, který během březnového závodu E3 Saxo Classic plivl směrem na nizozemského cyklistu Mathieu van der Poela, dostane pokutu až 350 eur. Incident zachytily kamery, muž se přiznal.

Fico míří do Moskvy navzdory varování z Bruselu

Slovenský premiér Robert Fico potvrdil, že se 9. května zúčastní oslav konce druhé světové války v Moskvě. Reagoval tak na slova estonské premiérky Kaji Kallas, která vyzvala unijní lídry, aby do Ruska necestovali. Podle Fica nikdo nebude rozhodovat o tom, kam může jezdit.

Lil Nas X skončil v nemocnici s částečnou paralýzou obličeje. Fanoušky uklidňuje s humorem

Americký raper a zpěvák Lil Nas X skončil v nemocnici kvůli náhlé částečné obrně obličeje. Šestadvacetiletý hudebník, vlastním jménem Montero Lamar Hill, sdílel na Instagramu sérii videí, v nichž ukázal, že ztratil kontrolu nad pravou stranou tváře.

Muž omylem deportovaný do megavězení v Salvadoru má smůlu, ven ho nepustí. A to i přes nařízení soudu

Salvador odmítá vrátit Kilmara Ábrega Garcíu, kterého americká vláda omylem deportovala do Cecotu, kontroverzního vězení pro gangstery. Garcíu zde drží v nelidských podmínkách, přestože k jeho okamžitému propuštění vyzvaly soudy.​

Dohodnout se s USA na klíčových částech mírové dohody není snadné, řekl Lavrov

Ruský ministr zahraničí Sergej Lavrov prohlásil, že dohodnout se se Spojenými státy na klíčových částech možné mírové dohody o ukončení ruské války proti Ukrajině není snadné. Tvrdil to v rozhovoru s ruským listem Kommersant.

Schick v hledáčku Manchesteru. Přijde nabídka v řádu milionů eur?

Devětadvacetiletý útočník Patrik Schick prožívá jednu z nejlepších sezon kariéry. V Leverkusenu pravidelně skóruje, patří mezi opory týmu a zaujal i slavný Manchester United. Podle Sky Sport už došlo mezi anglickým klubem a Schickovým okolím k prvnímu kontaktu.

Věznice ve Francii se staly terčem žhářských útoků, na jednu se střílelo

Několik francouzských věznic hlavně na jihu země se v noci na dnešek stalo terčem mnoha útoků, především zapalování automobilů v jejich blízkosti, ale také střelby z automatické zbraně, oznámil francouzský ministr spravedlnosti Gérald Darmanin. Podle informovaných zdrojů agentury AFP je zjevné, že akce byly koordinované a souvisí s bojem státu proti drogové kriminalitě.
Reklama

DOPORUČUJEME

RevitaLash® Cosmetics oznamuje cíl zvaný Cesta k 10 milionům dolarů na podporu iniciativ pro boj proti rakovině prsu

Ventura (Kalifornie) 15. dubna 2025 (PROTEXT/PRNewswire) - Společnost RevitaLash® Cosmetics, celosvětově uznávaná pro své inovativní produkty na zkrášlení řas, obočí a chloupků, prohlubuje svůj...

Velikonoce. Takové, jaké si přejete. Pepco představuje sváteční kolekce

Praha 15. dubna 2025 (PROTEXT) - Přírodní materiály, jemné barvy a spousta radosti. Taková je velikonoční nabídka společnosti Pepco. Zákazníci se mohou těšit na...
Reklama
Reklama

NEJNOVĚJŠÍ ČLÁNKY

Fanoušek zaplatí za plivanec na Van der Poela téměř deset tisíc korun

Belgická policie uzavřela případ, který pobouřil cyklistický svět. Fanoušek, který během březnového závodu E3 Saxo Classic plivl směrem na nizozemského cyklistu Mathieu van der Poela, dostane pokutu až 350 eur. Incident zachytily kamery, muž se přiznal.

Fico míří do Moskvy navzdory varování z Bruselu

Slovenský premiér Robert Fico potvrdil, že se 9. května zúčastní oslav konce druhé světové války v Moskvě. Reagoval tak na slova estonské premiérky Kaji Kallas, která vyzvala unijní lídry, aby do Ruska necestovali. Podle Fica nikdo nebude rozhodovat o tom, kam může jezdit.

Lil Nas X skončil v nemocnici s částečnou paralýzou obličeje. Fanoušky uklidňuje s humorem

Americký raper a zpěvák Lil Nas X skončil v nemocnici kvůli náhlé částečné obrně obličeje. Šestadvacetiletý hudebník, vlastním jménem Montero Lamar Hill, sdílel na Instagramu sérii videí, v nichž ukázal, že ztratil kontrolu nad pravou stranou tváře.

Muž omylem deportovaný do megavězení v Salvadoru má smůlu, ven ho nepustí. A to i přes nařízení soudu

Salvador odmítá vrátit Kilmara Ábrega Garcíu, kterého americká vláda omylem deportovala do Cecotu, kontroverzního vězení pro gangstery. Garcíu zde drží v nelidských podmínkách, přestože k jeho okamžitému propuštění vyzvaly soudy.​

Dohodnout se s USA na klíčových částech mírové dohody není snadné, řekl Lavrov

Ruský ministr zahraničí Sergej Lavrov prohlásil, že dohodnout se se Spojenými státy na klíčových částech možné mírové dohody o ukončení ruské války proti Ukrajině není snadné. Tvrdil to v rozhovoru s ruským listem Kommersant.

Schick v hledáčku Manchesteru. Přijde nabídka v řádu milionů eur?

Devětadvacetiletý útočník Patrik Schick prožívá jednu z nejlepších sezon kariéry. V Leverkusenu pravidelně skóruje, patří mezi opory týmu a zaujal i slavný Manchester United. Podle Sky Sport už došlo mezi anglickým klubem a Schickovým okolím k prvnímu kontaktu.

Evropa se otepluje extrémně rychle, do roku 2100 se promění ve žhavé peklo

Rok 2024 byl globálně nejteplejším v historii měření. Nejnovější zpráva meteorologické služby Copernicus však varuje konkrétně před rychlým oteplováním Evropy, což vede ke značně nepředvídatelným projevům počasí. Jenom záplavy a bouře na kontinentu loni nějakým způsobem postihly 43 tisíc lidí a vzaly nejméně 355 životů.

Věznice ve Francii se staly terčem žhářských útoků, na jednu se střílelo

Několik francouzských věznic hlavně na jihu země se v noci na dnešek stalo terčem mnoha útoků, především zapalování automobilů v jejich blízkosti, ale také střelby z automatické zbraně, oznámil francouzský ministr spravedlnosti Gérald Darmanin. Podle informovaných zdrojů agentury AFP je zjevné, že akce byly koordinované a souvisí s bojem státu proti drogové kriminalitě.

Německo je oficiálně znovu zemí bez slintavky a kulhavky

Německo je oficiálně znovu zemí bez výskytu slintavky a kulhavky. Potvrdila to Světová organizace pro zdraví zvířat (WOAH), informovalo dnes braniborské ministerstvo zemědělství. Na počátku roku potvrdili veterináři slintavku a kulhavku u buvola východně od Berlína, od té doby se ale žádný jiný případ neobjevil.

Ruské úřady hlásí jednu oběť po útoku ukrajinských dronů na Kursk

Útok ukrajinských dronů na západoruské město Kursk připravil o život seniorku a dalších devět lidí zranil. Na několika místech vypukly požáry, uvedly místní úřady. Ruské ministerstvo obrany na telegramu informovalo o sestřelení 115 ukrajinských dronů nad různými regiony, nejvíce z nich nad Kurskou oblastí.
Reklama
Reklama

NEJPOPULÁRNĚJŠÍ ČLÁNKY

NEJNOVĚJŠÍ ČLÁNKY

PR servis České tiskové kanceláře

O nás

Hlavními tématy na serveru World News 24 jsou zahraniční zpravodajství, ekonomika, politika a světové dění.

Kontaktujte nás: info@wn24.cz

Sledujte nás