Globální řetězec rychlého občerstvení McDonald’s rozšiřuje spolupráci s jihokorejskou LCK. Nejvyšší soutěži v LOL v Jižní Koreji vytvořil jedinečné menu nebo speciální sběratelské kartičky, na kterých nechybí hvězdy jako „Faker“, „Deft“ či „Canyon“.
Spolupráce předních světových firem a scény e-sportu přináší ovoce. Logitech, Secretlab, Nike, Puma nebo KFC. To je jen krátký výčet značek, které už investovaly do světa počítačových her slušné peníze. A vyplácí se.
Prostředí e-sportu nabírá na síle, čehož si všimlo i vedení McDonald’s. S Jihokorejci a jejich ligou v League of Legends, jinými slovy LCK, spolupracuje už řadu měsíců a let, teď navíc do svého portfolia zařadilo i vychytané menu.
S nákupem celosvětově oblíbených pokrmů mohou v Jižní Koreji získat také celkem 5 sběratelských karet. K mání jsou přesně dvě varianty tzv. LCK Legend Packu. Buď 1955 Burger Pack nebo pozměněný Shrimp Beef Burger Pack.
Burger či „wrap“ s kuřetem, jablečná taštička, hranolky, nápoj. Tak zní nabídka řetězce v zemi asijského technologického giganta. To ale hlavním tahákem není. K vychytanému menu dostane kupující také kartičky hráčů LCK.
Lee „Faker“ Sang-hyeok, Jeong „Chovy“ Ji-hoon, Kim „Canyon“ Geon-bu nebo Kim „Deft“ Hyuk-kyu. Karty těchto hvězd budou teď moct návštěvníci McDonald’s sbírat. Cíl LCK a řetězce je jednoznačný: přilákat příznivce e-sportu.
Omezená nabídka
Jihokorejci by si měli pospíšit. Kdo chce získat všech 5 speciálních kartiček, měl by vyrazit do McDonald’s. Nabídka je prý časově omezená a brzy z nabídky fast foodů zase zmizí. Karty jsou navíc náhodně zamíchány, natrefit na tu správnou a poskládat celý set tak může dát pořádně zabrat.
S nápadem zatím přišla jen Jižní Korea, jistě by se ale uchytil i jinde. Řeč je o Severní Americe, potažmo Evropě. I tady by se jistě menu od McDonald’s těšilo v řadách nadšenců do počítačových her velké oblíbenosti.
Exkluzivní nabídka s kartičkami předních hráčů evropské LEC nebo severoamerické LCS? To by mělo jistě také budoucnost.