Zajímavý způsob, jak do země nalákat turisty, napadl mocnáře v Irsku. Na ostrov v západní Evropě se snaží lidi dostat s pomocí oblíbené hry Assassin’s Creed: Valhalla. Hornatá země s nepřeberným množstvím přírodních krás posloužila vývojářům jako inspirace. Teď se spolupráce obrací.
Nadšenci do počítačových her se těšili na 10. listopad loňského roku jako už na nic dlouhou dobu. Vývojáři ze společnosti Ubisoft spustili na většině herních konzolích novou „pecku“ s názvem Assassin’s Creed: Valhalla.
Ze hry se stal ze dne na den hit. Společnost prodávala titul jako na běžícím pásu a o historickou akční hru je obrovský zájem až doteď. AC, zkráceně název hry, se odehrává v 9. století v době vikingů a nájezdů anglosaských nájezdníků na Britské ostrovy. A toho se teď chytili Irové.
Vývojáři totiž do hry zařadily několik reálných lokací, které je možné vidět právě v Irsku. Jde o nové DLC Wrath of the Druids, které obsahuje řadu míst na ostrově. Kromě hlavního města Dublinu také Obrovy schody nebo Ben Bulben.
Kromě mixu herních a reálných podob jednotlivých lokalit sází Irové také na hudbu, která celý zážitek z nedlouhého videa dokresluje. Posuďte sami:
Hry zkrátka táhnou!
O tomhle už ví řada lidí, kteří vědí, jak nejlépe a nejrychleji zbohatnout. S hrami se paktují přední společnosti z prostředí technologií, restauračních zařízení, ale třeba oděvního průmyslu. A teď přišla řada i na turismus.
Jde o vůbec první takto originální nápad, se kterým se někdo snaží prorazit. Kampaň nesoudí název Tourism Ireland už prý oslovila také několik influencerů z Anglie, Španělska, Francie nebo Skandinávie. Všechno tohle by mělo zájem o Irsko zvýšit.
„Ubisoft odvedl neuvěřitelnou práci v přivedení aspektů keltského Irska k životu v úžasných detailech. Kampaň Tourism Ireland je zábavný a inovativní způsob, jak upozornit nové publikum hráčů na Irsko,“ prozradil za Ubisoft marketingový ředitel Mark Henry.
„Chceme povzbudit zvědavost hráčů ohledně zahrnutých lokací a inspirovat je, aby je přišli prozkoumat i ve skutečnosti,“ doplnil. Jestli bude mít kampaň úspěch, to ukáže až čas. Irsko je ale, nutno říct, samo o sobě krásné a vyhledávané. A hra na tom zřejmě až tolik nezmění.