Za tenhle kousek by mělo dostat marketingové oddělení Burger Kingu minimálně příplatek. Před zhruba dvěma lety začala společnost zabývající se rychlým občerstvením sponzorovat neznámý fotbalový tým až ze čtvrté anglické ligy. Což se tehdy zdálo jako celkem nepochopitelný krok. V Burger Kingu ale moc dobře věděli, že právě Stevenage FC je branou k úspěchu.
Když jste totiž začali ve FIFĚ 20 hrát za tým s logem Burger Kingu na prsou, začalo se vám dařit a vy jste dávali svá videa na Twitch, mohli jste získat zdarma jídlo. Společnost napumpovala do klubu v přepočtu zhruba milion a půl korun a chtěla z něj udělat hvězdu. A ono se to vážně povedlo.
Stevenage FC bylo najednou až ve stratosféře. Poprvé v historii se vyprodaly dresy, za malý anglický klub najednou hráli hráči jako Ronaldo nebo Messi, v celém kariérním módu FIFY 20 se nehrálo s žádným týmem víc a stejně tomu bylo i na Twitchi.
A co za to? Burgery zdarma. Když jste hráli s dresem Stevenage, dávali jste góly, plnili výzvy, vyhrávali a všechno točili, měli jste to jasné. Za jídlo neplatíte a přivezou vám ho navíc přímo domů.
U nás by se dalo něco podobného přirovnat třeba k tomu, kdyby třeba společnost KFC začalo hrnout peníze do kasy divizního Kolína. Každopádně v Anglii to byl hodně zajímavý krok, který proslavil klub po celém světě. Škoda jen, že nejlepší klub na internetu hraje v reálu až prostředek čtvrté nejvyšší soutěže.