Nejnovější limitovaná edice motorky Triumph Tiger 900, která hrdě nese čísla 007. Ve jménu Bonda bylo vyrobeno pouze 250 kusů. Inspirovaný modelem Tiger 900 Rally Pro, Triumph vyslal do světa stroje, které odkazují na scény a prvky z bondovky No Time To Die (Není čas zemřít). A spolupráce světů motorek a filmů se vyplatila.
Pouze 250 kousků se rozeslalo do světa a je skutečně na co se koukat. Každý model nese specifické výrobní číslo s podepsaným certifikátem pravosti. Celý stroj je prošpikovaný detaily, které ocení i lidé, kteří přímo nejsou fanoušky ságy o Angličanovi s povolením zabíjet. Tyto Triumphy se mimo jiné objevily právě v posledním díle, s Danielem Craigem v hlavní roly, při elektrizující honičce nehostinnou krajinou. Té, pro zajímavost, využil pro svou propagaci i Land Rover. Není se čemu divit. Tento film se řadí mezi nejvýdělečnější na světě.
Tajemný design
Styl této limitované motorky je jednoduše nezaměnitelný. Přichází v nádherné, matně safírové, černé barvě. Nádrž vyniká díky číslům 007, která se řadí mezi již zmiňované detaily. Díky nim je tenhle stroj tak unikátní. Pod světlometem se značkou Triumph najdeme ostrý černý blatník s nápisem „Bond Edition.“ Ten dodává motorce patřičný sportovní nádech. Sedadlo nese ta stejná písmena. „Bond Edition“ najdeme na motorce vícekrát.
Motor dává vyniknout, kromě plakety Triumph, také ochrannému obalu s nápisem Tiger. Tato středová část je pochopitelně celá v černém. Na místě tachometru je nám k dispozici menší obrazovka, na které sice nemáme tlačítko „vypustit dým,“ ale zato se nám po spuštění přehraje krátká animace James Bond 007.
Co nás na první pohled jasně uchvátí jsou off-road kola. 17 a 21 palců. Na těch si okamžitě všimneme brzdného systému. Výrobci zvolili Bremba, takže vsadili na jistotu. Motorka váží 201 kg, ale rozhodně na ničem hmotnost neušetříme. Co bychom z takto krásného motocyklu mohli asi tak dát pryč?
Výkon agenta
James Bond je sice považován za gentlemana, který ovšem nejde pro ránu daleko. Stejně by se dal popsat i motor u tohoto Tigeru. Kapalinou chlazený tříválec s 12 ventily o objemu 888 cc. Výkon 94 koní a krouticí moment 87 Nm. Pokud sjedeme na lesní cestu, rozhodně nebudeme mít sebemenší problém. Cena této motorky se pohybuje kolem 500 000 korun, ale nebuďme naivní, v současné době už sehnat nepůjde. Nezbývá nám než čekat, s čím dalším firma přijde.