Hyundai před dvěma lety pořádně rozvířil vody v třídě hothatchů. Na svět přivedl i30 N a loni i praktičtější i30 Fastback N. Auta, které vytvořila nečekanou konkurenci pro Golf GTI, si rychle získala vysoký kredit. Aby ne, na čelo ostré divize N postavil Hyundai bývalého šéfa BMW M, Alberta Biermanna. Už tehdy automobilka slíbila, že i30 N nezůstane osamocené. Na řadě je menší sourozenec. Jak jinak, jeho základem se stala zbrusu nová generace Hyundaie i20. Premiéra není daleko, a tak Hyundai láká nedočkavce prvními oficiálními snímky.
Jde sice jen o detail přední části a zadního světla, ale i tak je jasné, že ani v tomto případě Hyundai nešetřil. Očekávat tak můžeme agresivní přední masku a zvětšené nasávací otvory v náraznících. Ostré ENKO také dostane parádní 18palcové disky kol, rozšířené blatníky a prahy, střešní spoiler, jakož i efektní červené akcenty na aerodynamických prvcích karoserie. Chybět nebude typický modrý lak Performance Blue. Na rozdíl od i30 N se však i20 N bude moci pochlubit černou střechou Phantom Black.
Technika pod kapotou je zatím zastřena rouškou tajemství. Spekuluje se o motoru 1,6 T-GDi se startér-generátorem, ale vyloučen nemusí být ani dvoulitr 2,0 T-GDi samozřejmě s nižším výkonem, než má i30 N. V každém případě by mělo putovat k předním kolům nejméně 147 kW, tedy 200 koní, se 6-stupňovou manuální nebo 7-stupňovou dvojspojkovou převodovkou 7DCT. Tato kombinace by měla srazit sprint na stovku pod atraktivních sedm sekund. Další informace slíbil Hyundai zveřejnit v nejbližších dnech. Koneckonců má čas, i20 N se chystá na trh až v průběhu příštího roku.