Agáta Hanychová chystá velké změny ve vlastní kosmetické značce, ale naráží i na manželské rozdíly. Proč Miroslav Dopita neholduje krémům?
Modelka a influencerka poslední dobou naplno pracuje na vylepšování své značky AG. Nedávno ale přiznala, že doma to občas zaskřípe. Největší rozpory panují hlavně v tom, jak rozdílně si každý z manželů představuje správnou péči o tělo a vzhled.
Nové obaly a voňavky
Agáta se pochlubila, že do sortimentu značky AG přidala několik vylepšení, která mají potěšit i náročnější zákaznice. Dlouho připravovala radikální proměnu designu a uvedení nových kosmetických hitů: „Novinka je to, že jsme celému AG dali nové obaly. Představujeme novinky v podobě másel, která jsou nyní velice populární. A máme dvě nové voňavky,“ řekla Agáta v rozhovoru pro eXtra.cz.
AG tak dostává svěžejší design a nabídne zákaznicím další kosmetické novinky. Agáta plánuje rozvíjet svou značku dál, protože podle ní jsou trendy jasné a příležitostí je stále dost.
Úplně jiné návyky
Navzdory pracovním úspěchům však Agáta přiznává, že její manžel kosmetickým rituálům příliš neholduje. Vidí v tom lehkou překážku a s nadsázkou dodává: „Úplně na to se*e. Jako používá pánskou voňavku AG, ale že bych ho někdy viděla namazat krémem, to fakt ne.“
Zároveň však vyzdvihuje Miroslavovy jiné přednosti – například skvělou znalost složení většiny jejích výrobků.
Zdá se, že v ostatních oblastech vztahu si ale pár rozumí. Rozdílný přístup ke kosmetice zatím nevede k žádné vážné krizi. Agáta se teď snaží skloubit manželství s podnikáním. Udržení rovnováhy je pro ni zásadní. Fanoušci dvojice tak mohou dál sledovat, zda Miroslav nakonec podlehne Agátinu kosmetickému nadšení.
Jak se tahle manželská výzva vyvine, ukáže až čas. Jedno je ale jisté – Agáta bude pokračovat ve vývoji AG. Chce oslovit zákaznice stejně energické, jako je ona sama.


