Praha 2. srpna 2024 (PROTEXT) – Významná softwarová akciová společnost PragoData mění podobu své vizuální komunikace. Zároveň 5. srpna spouští nové webové stránky, které reflektují úspěšnou expanzi společnosti a rozšíření nabízených služeb v loňském a letošním roce.
“S naší novou firemní identitou posouváme vzhled celé značky na vyšší úroveň. Rozšiřuje se nejen nabízené portfolio, ale také naši zákazníci. Nová korporátní identita podtrhuje moderní a osobitý design s důrazem na udržitelnost a sociální odpovědnost naší společnosti,” uvedl výkonný ředitel akciové společnosti PragoData Břetislav Moc.
PragoData je přední českou společností v oblasti vývoje, implementace a bezpečnosti informačních systémů. Stala se důvěryhodným partnerem pro řadu klientů v soukromém i státním sektoru jako je například Škoda Auto, Ministerstvo obrany nebo ČVUT. PragoData vlastní dceřiné společnosti HAiDA spol. s r.o. na implementaci softwaru GORDIC GINIS a CALS servis s.r.o. na integrovanou podporu výrobků (IPS) z pohledu výrobce i uživatele.
Společnost je na některých evropských trzích exkluzivním partnerem švédské společnosti Systecon, která je předním světovým poskytovatelem softwaru pro správu životního cyklu komplexních technických systémů.
PragoData je držitelem nejvyšších standardů bezpečnosti Národního bezpečnostního úřadu a Národního úřadu pro kybernetickou a informační bezpečnost. PragoData a její dceřiné společnosti sídlí v Praze, Brně, České Lípě a Novém Boru.
PragoData na X a na LinkedIn
Zdroj: PragoData
ČTK Connect ke zprávě vydává obrazovou přílohu, která je k dispozici na adrese http://www.protext.cz.