Celebrita toho největšího světového formátu Kim Kardashian opět udělala něco, co lze bez nadsázky označit za šokující. Kvůli propagaci své nové kolekce oblékla sebe i své luxusní SUV Lamborghini Urus do sněhově bílého plyšového materiálu. Kdyby se o této proměně měla natočit pohádka, mohla by se jmenovat „Jak se z drsného vlka stal krotký beránek“.
Slavní a bohatí lidé si mnohdy nechají své luxusní vozy ještě vyšperkovat a vyladit, aby se více ztotožňovali s jejich osobností. Zpravidla jde ale o změny v designu, dodání unikátních komponentů nebo navýšení výkonu.
Kim Kardashian ale ani náhodou nešla tímto směrem. Ze svého SUV Lamborghini Urus udělala chlupatého beránka, když ho celého nechala potáhnout kožešinovým materiálem bílé barvy, co připomíná plyš. A nešlo jen o exteriér včetně kol z lehkých slitin. Do měkké tkaniny je zahalen i interiér včetně volantu, sedadel a hlavní části kabiny.
Všechno má svůj důvod. V tomto případě jde o propagaci nové kolekce
Známá osobnost showbyznysu přistoupila k této přeměně svého Lamba, aby propagovala novou kolekci, jejíž podstatou je tvarovací spodní prádlo a oblečení. To je ze stejného materiálu jako je „oděv“ vozu.
Fanoušci automobilů nejsou z nového outfitu úžasného vozu nikterak nadšení a někteří mluví o tom, že to není důstojné, ale nenadělají nic. „Kimmi má malého beránka. Není to nejroztomilejší a nejzábavnější věc všech dob,“ píše Kim Kardashian na fotce na Instagramu a zmiňuje, že oblečení bude k dispozici v šesti barvách a velikostech XXS až 5XL.
Palebná síla Lamborghini Urus je úchvatná
Abychom se ještě podívali na samotný vůz, ze kterého si celebrita udělala propagační nástroj na obchod „s hadříky“. Lamborghini Urus je prvním a jediným SUV italské automobilky. Je poháněn 4,0 litrovým motorem V8 s dvojitým turbem, který generuje výkon 650 koní a točivý moment 850 Nm. S těmito údaji je jedním z nejrychlejších SUV, které lze na planetě najít. Urus dokáže z z nuly na stovku zrychlit za přibližně tři sekundy a má maximální rychlost přesahující 300 km/hod.
Ať už se vám chlupatý model líbí nebo nelíbí, je zřejmé, že ve společnosti to vyvolává debatu. A to je přesně to, oč populární modelce a podnikatelce jde. Větší reklama, větší pozornost, větší prodeje a samozřejmě větší zisky.