Značka Ford skutečně vrátí do hry jméno Capri, které původně patřilo sportovnímu dvoumístnému kupé ze sedmdesátých a osmdesátých let. Novinka je plně elektrická a místo tradičních dvou dveří má na svých bocích celkem čtyři dveře. Jedná se o automobil s karosérií typu SUV-kupé.
Po technické stránce jde jednak o sourozence dříve představeného rovněž plně elektrického modelu Ford Explorer, a také o příbuzného řady typů koncernu Volkswagenu. Včetně třeba Škody Enyaq.
Automobil totiž vznikl na základě platformy MEB vyvinuté největší evropskou automobilkou.
Obdobně jako tyto vozy se se bude nové Capri nabízet se třemi velikostmi trakční baterie – 52, 77 nebo 79 kWh. Ta poslední je vyhrazena pro verzi s pohonem všech kol a nejvyšším využitelným výkonem až 340 koňských sil. Varianty s pohonem pouze zadních kol disponují výkonem 286 koní.
Silnější verze dokáže z nuly na sto zrychlit během 5,3 sekundy, ty méně výkonné potřebují k dosažení stovky po rozjezdu z klidu čas o 1,1 sekundy delší.
Díky délce 4634 milimetrů, šířce 1872 milimetrů a výšce 1626 milimetrů nabídne nový Ford Capri dostatek místa v interiéru minimálně čtyřem dospělým osobám. Dostatečně velký je také jeho zavazadlový prostor. Vyjádřeno v litrech činí jeho objem 572 litrů. Dostatek úložných prostorů je také v interiéru. Ford v tiskové zprávě zmiňuje například sedmnáctilitrovou schránku a „tajný“ úložný prostor pod středovou obrazovkou. Ta je, jak tomu bývá ve Fordech v poslední dobou zvyklostí, orientována na výšku. Jejím prostřednictvím se ovládá valná část funkcí vozidla, včetně například klimatizace.
Auto má již také své české ceny. Nejlevnější verze s nejmenší baterií a ve výbavovém stupni Capri (ten vyšší má označení Capri Premium) přijde zákazníka na 1,126.900 Kč. Verze s pohone 4×4 začíná na úrovni 1,329.900 Kč.