Čching-tao (Čína) 9. ledna 2025 (PROTEXT/PRNewswire) – Společnost Hisense, přední světová značka na poli spotřební elektroniky a domácích spotřebičů, spojila síly s organizací FIFA, aby na veletrhu CES mohla poprvé veřejnosti představit očekávanou novou podobu trofeje FIFA Club World Cup 2025™ a nabídnout tak účastníkům exkluzivní příležitost seznámit se s přelomovým designem trofeje zblízka.
Společnost Hisense si jako první oficiální partner soutěže FIFA Club World Cup 2025™ upevnila svou vedoucí roli v oblasti globálního sportovního marketingu a dál prohlubuje svoje strategické působení na světové scéně. Inovativní trofej FIFA Club World Cup 2025™ představuje symbol budoucnosti inspirovaný minulostí, oslavu naděje, dokonalosti a hrdosti – ztělesňuje cestu každého klubu, hráče i fanouška, které dohromady spojuje vášeň pro nádhernou hru. Tento princip je úzce spjatý se závazkem společnosti Hisense zprostředkovávat výjimečné a velmi kvalitní zážitky zákazníkům a divákům ze všech koutů světa.
„Dnešní odhalení trofeje FIFA Club World Cup2025™představuje důležitý milník, protože oslavujeme vrchol klubového fotbalu a cestu, kterou před sebou má 32nejlepších týmů na světě,“ prohlásil David Gold, viceprezident společnosti Hisense International a prezident společnosti Hisense Americas. „Ve společnosti Hisense jsme pyšní na to, že můžeme fanouškům nabídnout bližší pohled na tento historický turnaj – ať už se jedná o možnost prohlédnout si trofej zblízka, nebo o sledování všech zápasů zdarma na Hisense TV prostřednictvím DAZN.“
Nová soutěž FIFA Club World Cup 2025™, které se účastní 32 nejlepších fotbalových klubů světa, se koná každé čtyři roky a představuje významnou příležitost pro globální sportovní marketing. Společnost Hisense je odhodlána využít této mezinárodní akci k dalšímu zkvalitnění zážitků pro fanoušky a rozšíření působnosti své značky napříč světem.
Aby ještě více umocnila tento vzrušující sportovní zážitek, využívá společnost Hisense špičkových technologií, včetně svých vlajkových 100palcových televizorů s umělou inteligencí vybavených technologií Hi-View AI Engine a režimem AI Sports Mode. Zmíněné inovace přinášejí fanouškům pohlcující zážitek, jako by se nacházeli přímo na stadionu, a přenášejí napínavé dění na turnaji přímo do domácností po celém světě. Zásluhou společnosti Hisense stojící v čele technologických inovací bude sledování soutěže FIFA Club World Cup 2025™ ještě napínavější než kdykoli dříve. VIDAA také připravuje spuštění speciálních funkcí týkajících se klání na FIFA Club World Cup 2025™, ve snaze podpořit tuto jedinečnou událost a poskytnout svým uživatelům po celém světě podrobné zpravodajství.
O společnosti Hisense
Hisense je přední světová značka domácích spotřebičů a spotřební elektroniky. Podle údajů agentury Omdia získala společnost Hisense 2. místo v celosvětovém žebříčku dodávek televizorů a 1. místo v kategorii 100″ a větších televizorů. Společnost prošla rychlou expanzí a nyní působí ve více než 160 zemích, přičemž se specializuje na multimediální produkty, domácí spotřebiče a inteligentní informační technologie.
KONTAKT: patrick.chen@bluecurrentgroup.com