Herní studio Insomniac Games, tvůrce hitu Marvel’s Spider-Man pro konzoli PlayStation, v posledním rozhovoru okomentovalo spekulace ohledně data vydání svého dalšího projektu – Marvel’s Wolverine. I přes zvěsti o vydání už v tomto roce, se zástupci studia vyhnuli jakémukoli konkrétnímu tvrzení. Jedno je však jisté, fanoušci jsou na informace o Wolverineovi pořádně žhaví.
Náznaky, ale žádné sliby
Vývojáři v exkluzivním rozhovoru pro variety.com zatím neposkytli žádný časový rámec, kdy bychom se mohli na Wolverina těšit. Pouze konstatovali, že chápou touhu fanoušků po oznámení data vydání. Zároveň potvrdili, že na hře tvrdě pracují a chtějí doručit špičkovou marvelovskou akci, která bude vycházet nejen z komiksových předloh, ale i z bohatých zkušeností, které jejich tým posbíral při vývoji Spider-Mana a jeho pokračování.
Insomniac Games CEO Ted Price to Exit; Ryan Schneider, Chad Dezern and Jen Huang Set as New Co-Chiefs at the PlayStation Studio (EXCLUSIVE) https://t.co/yMo34h2571
— Variety (@Variety) January 22, 2025
Očekávání fanoušků a možné zaměření hry
Marvel’s Wolverine má být dospělejší a drsnější hrou. I když oficiální informace k příběhu zůstávají více než „skromné“, spekuluje se, že titul nabídne temnější atmosféru ve srovnání s odlehčenějším stylem série Spider-Man.
Vývojáři taky naznačili, že si přejí hráčům přinést opravdu intenzivní a autentický zážitek, kde bude důležité nejen bojování, ale i samotné charaktery a jejich motivace. V kuloárech se hovoří o tom, že by hra mohla mít vyšší rating (možná i „18+“), ale oficiální potvrzení zatím nepadlo.
Tvůrci opět sází na kvalitu a prověřené zkušenosti
Insomniac Games je v posledních letech považováno za jedno z nejspolehlivějších studií pod hlavičkou Sony. Po velmi úspěšných titulech jako Spider-Man a Spider-Man: Miles Morales (a očekávaném Spider-Man 2) mají vývojáři k dispozici přímo obří know-how o tom, jak vytvořit hru s důrazem na příběh a otevřené prostředí.
Tým potvrdil, že hodlá využít všech doposud nabytých zkušeností a technologických vychytávek, aby Wolverine působil stejně suverénně a plynule jako Spider-Man, ovšem s naprosto jinou atmosférou i soubojovým systémem.
Časový harmonogram zůstává tajemstvím
I když se mezi fanoušky nejčastěji skloňuje rok 2025, vývojáři stále mlčí a pouze zdůrazňují, že chápou „obrovská očekávání“, která kolem hry panují. Důvodem mlčení může být jak strategie Sony, tak i to, že hra je stále ve fázi intenzivního vývoje a datum se může průběžně měnit.
Insomniac proto apeluje na trpělivost. Raději si prý nechají čas na dokončení všech detailů a vyladění hratelnosti, než aby se zavázali k termínu, který by se později musel posouvat.
Co můžeme očekávat?
Zatím si musíme vystačit se střípky informací, které Insomniac tu a tam vypustí. Jisté ale je, že Marvel’s Wolverine bude pro fanoušky oblíbeného X-Mena klíčovou záležitostí a studio si je velmi dobře vědomo, jak silná a ikonická tato postava je.