Superjachta Epiphany od kalifornské společnosti Steve Kozloff Designs je skoro 55 metrů dlouhá, kajuty se podobají spíše prostorným halám. Tento komfort si má však dle uváděné kapacity užívat pouhých dvanáct osob. Námořního giganta představil Daily Star.
Loď, na které si budete připadat jako v luxusním letovisku. Pohodlí exkluzivní obytné části a kotvící plavidla kolem. To je dílo společnosti Steve Kozloff Designs sídlící v Kalifornii.
Imagine this!https://t.co/VlBcMkTJTc
— Daily Star (@dailystar) October 20, 2022
Plážový klub na palubě
Paluba luxusní jachty Epiphany představuje přímo relaxační ráj. Najdete tu okázalý plážový klub s možností zastřešení. Hosté mohou zamířit třeba i do salonového baru na horní palubě, který díky proskleným stěnám poskytuje výhled na moře. Ten, kdo se odhodlá ke koupi 55metrové superjachty Epiphany za více než pět miliard korun, bude moci odpočívat v „apartmá pro majitele“ o rozloze 214 m čtverečních situovaném ve středu trupu. Tento palác na mořských vlnách je určen celkem pro 12 osob.
Designer Steve Kozloff o plavidlu říká, že „je plachetní jachtou světové třídy s revolučními koncepty“. Cestování v Epiphany prý „nemůže být snazší“. Například její vysoké stožáry lze v případě potřeby naklonit tak, aby loď projela pod mosty. „Stěžeň se nakloní vpřed o 70 stupňů. Sníží se tak ze 44 metrů na 28 metrů, což umožňuje Epiphany proplout pod většinou mostů,“ říká Steve Kozloff v Daily Star. Superjachta má prý díky tomu přímý přístup k Panamskému průplavu, k San Franciscu, k San Diegu a mnoha dalším pozoruhodným přístavům.
V jachtě se nachází garáž, která pojme člun, hydroplán A5 Icon a ponorku Nemo U-Boat Worx. Má také speciální vypouštěcí systémy a další vodovodní vymoženosti. Jak uvádí online deník, manipulace s tímto zařízením a se zásobami je na Epiphany doslova radostí díky integrovaným teleskopickým jeřábům na stožárech.
Solid Sail System má otočný stěžeň v rozsahu 360 stupňů, což znamená, že při napínání či spouštění plachet může být namířen v libovolném směru. Předností hybridního elektro-dieselového systému je pak možnost pomocí správného řízení prodloužit dojezd lodi. Myšleno je i na bezpečnost. Tu zajišťují čtyři samonafukovací záchranné čluny pro případ nouze, ukryté ve vyhrazených „kapsách“ na zádi.