Praha 19. února 2025 (PROTEXT) – První kavárna Jihlavanka café v Praze na Palmovce přináší oblíbenou kávu a občerstvení s sebou za dostupné ceny
Značka Jihlavanka, nejprodávanější pražená káva v ČR, vstupuje na kavárenský trh. V Praze na Palmovce otevřela svoji první kavárnu, která nabízí širokou nabídku kávových nápojů a občerstvení s sebou za dostupné ceny. Chce tak navázat na úspěšné zahraniční koncepty a sítí coffee-to-go kaváren a kiosků zaplnit mezeru na trhu. Pomoci jí k tomu má vysoká známost značky, dobrý poměr ceny a kvality a pečlivý výběr lokalit s vysokou frekvencí zákazníků.
Jihlavanka má za sebou třicetiletou tradici a její podíl na trhu mleté kávy v objemu činí vysokých 55 %. Značka je synonymem pro poctivost, jednoduchost a výborný poměr ceny a kvality.
Jan Suchánek, generální ředitel společnosti Tchibo pro Česko a Slovensko, která značku Jihlavanka vlastní, k otevření Jihlavanka café uvedl: „Trend konzumace kávy mimo domov stále roste. Lidé si stále častěji dávají kávu v kavárnách nebo si ji berou s sebou. Naším cílem bylo vytvořit koncept, který umožní lidem na cestách vychutnat si kvalitní kávu za dostupnou cenu. Jihlavanka café jsme navrhli tak, aby oslovila nejen naše věrné zákazníky, ale i nové spotřebitele, kteří preferují espresso a mléčné kávové nápoje.“
Káva a občerstvení pro každého
Jihlavanka café se zaměřuje na jednoduchost a snadnou přípravu všech produktů. Láká na espresso za pouhých 29 Kč a širokou nabídku občerstvení, včetně unikátní nabídky populárních českých dukátků (buchtiček) se šodó, koblížků s různými náplněmi, koláčků a čerstvě upečených preclíků.
Kromě toho si zákazníci mohou vychutnat mléčné kávové nápoje i správně připraveného tradičního českého „turka“. Aby zvýšila frekvenci nákupů, bude Jihlavanka café pravidelně obměňovat cenově výhodné kombinace kávy a snacků.
Strategická lokalita
Palmovku, významný uzel městské veřejné dopravy, značka vybrala jako ideální místo pro první Jihlavanka café. Kavárna se nachází přímo na stanici tramvaje Palmovka a jen pár desítek metrů od výstupu z metra do ulice Zenklova, což zajišťuje vysokou frekvenci pohybu lidí. I přes kompaktní rozměry kavárny, pouhých 18 m² prodejní plochy, je díky prosklení a výrazným barvám nepřehlédnutelná.
Plány na expanzi
„Jihlavanka café přináší na český trh zcela nový druh kaváren. Pokud se osvědčí, plánujeme ještě letos otevřít několik Jihlavanka café v Praze i dalších větších městech. Chceme být flexibilní a přizpůsobovat se různým typům prostor, ať už jde o kamenné prodejny, prodejní okénka nebo stánky. Klíčovým faktorem pro expanzi budou vždy místa s vysokou frekvencí zákazníků, jako jsou rušné ulice, zastávky hromadné dopravy, nemocnice a nádraží,“ dodal Jan Suchánek.
Adresa Jihlavanka café: Zenklova 340/22, 180 00 Praha 8 – Libeň
Otevírací doba: PO–PÁ 6:30–18:00
Představení značky Jihlavanka
Jihlavanka je tradiční česká značka kávy. Její historie sahá až do roku 1958, kdy byla v Jihlavě otevřena balírna a pražírna kávy podle speciální receptury. Káva tehdy nesla označení B, které odkazovalo na název závodu Balírny obchodu. V roce 1991 výrobu koupila firma Tchibo a o dva roky později vznikla značka Jihlavanka. Název je odvozen od města Jihlava, kde se káva původně vyráběla.
Její silná chuť a výrazné aroma jsou přizpůsobeny preferencím českých zákazníků, což ji činí nejoblíbenější praženou kávou na českém trhu. Jihlavanka se pyšní hodnotami jako poctivost, jednoduchost a výborný poměr ceny a kvality. Díky těmto vlastnostem si získala srdce mnoha českých domácností a nyní se pod značkou Jihlavanka café vydává na cestu za svými zákazníky i mimo domov.
Více o kávě Jihlavanka na www.jihlavanka.cz.
Údaje o tržním podílu značky Jihlavanka vychází z dat NIQ RMS pro kategorii kávy na total trhu CZ; data v kg za posledních 52 týdnů končících datem 21. 4. 2024
Zdroj: Tchibo Praha, spol. s r.o.
ČTK Connect ke zprávě vydává obrazovou přílohu, která je k dispozici na adrese http://www.protext.cz.