Čching-tao (Čína) 20. února 2025 (PROTEXT/PRNewswire) – Společnost Hisense, světový lídr v oblasti spotřební elektroniky a domácích spotřebičů, opět dokazuje svou dominantní pozici na trhu. Získala totiž celosvětové prvenství v oblasti laserových televizorů. Podle údajů mezinárodního institutu pro výzkum trhu Omdia dosáhla laserová televize firmy Hisense v roce 2024 celosvětového tržního podílu 65,8 %, což znamená, že na každé tři prodané laserové televize připadají téměř dvě od společnosti Hisense. To také znamená, že společnost Hisense je už šest let po sobě vedoucím světovým dodavatelem laserových televizorů.
Jako jeden z prvních hráčů na trhu laserových displejů rozvinula společnost Hisense své portfolio od jednobarevných laserových systémů po tříbarevné, od rozlišení 4K po 8K a od rolovacích obrazovek až po obrazovky skládací. Tím také upevnila své vedoucí postavení v segmentu ultra-velkých televizorů. V roce 2024 zaznamenala společnost Hisense trojciferný meziroční růst na klíčových trzích, jako jsou Velká Británie, Itálie, Španělsko a Polsko, a zároveň více než 70% růst ve Francii, Austrálii a Německu.
Laserový projektor Hisense PX3-PRO TriChroma, který dále upevnil vedoucí postavení firmy Hisense v segmentu laserových zobrazovacích zařízení, vyhrál v roce 2024 první místo na přehlídce projektorů. Tato prestižní akce, která hodnotí projektory s ultrakrátkou projekční vzdáleností, ocenila model PX3-PRO za přesnost barev, kontrast a ostrost, a upevnila tak pozici společnosti Hisense jakožto průkopníka v této oblasti. Díky vlastnostem, jako je nativní kontrastní poměr 3000:1, svítivost 3000 ANSI lumenů a trojitá laserová technologie TriChroma™, nastavuje model PX3-PRO nové standardy v oblasti domácí zábavy.
Laserový televizor společnosti Hisense je špičkou v oblasti péče o oči, což potvrzují certifikace TÜV Rheinland Low Blue Light a Flicker-Free. Laserový televizor PL1 získal od firmy TÜV Rheinland zase certifikát uhlíkové stopy podle normy ISO 14067.
Neustálá snaha společnosti Hisense o inovace a kvalitu firmě zajišťuje celosvětové prvenství a také určuje průmyslové standardy v oblasti technologie ultra-velkých obrazovek. Díky pokrokům a působivému mezinárodnímu růstu je společnost Hisense připravena zůstat dominantní silou v rozvíjejícím se světě domácí zábavy.
O společnosti Hisense
Hisense je přední světová značka domácích spotřebičů a spotřební elektroniky. Podle společnosti Omdia se Hisense se v letech 2022 až 2024 umístila na 2. místě na světě v celkových dodávkách televizorů a v letech 2023 až 2024 na 1. místě v segmentu televizorů s úhlopříčkou 100 a více palců. Společnost rychle expandovala a působí ve více než 160 zemích. Specializuje se na multimediální zboží, domácí spotřebiče a inteligentní informační technologie.
Foto – https://mma.prnewswire.com/media/2623249/Hisense_Laser_TV_ranked_global_No_1.jpg
KONTAKT: Izzie Zhang, izzie.zhang@rfcomms.com