Tradiční manažerský vůz Mazda 6 přijíždí v nové generaci na trh s čistě elektrickým pohonem. Také proto za své tradiční jméno přidává písmeno „e“.
Technický základ lze najít ve vozech čínské značky Changan, s níž japonská automobilka spolupracuje na vývoji elektromobilů. Mazda 6e se bude nabízet ve dvou verzích, které mají odlišnou kapacitu baterie i chemické složení tohoto dílu. Zatímco levnější verze s kapacitou 68,8 kWh má články LFP, dražší s kapacitou 80 kWh tradiční NCM. Vůz s menší baterií ujede na jedno nabití 479 kilometrů, ten s větší pak až 552 kilometrů.
Pohonné elektromotory mají výkony 244 a 258 koňských sil, přičemž ten silnější se trošku paradoxně pojí s menší baterií. Obě verze mají maximální rychlost omezenou na 175 kilometrů v hodině, zrychlení z nuly na sto trvá vždy méně než osm sekund.
Základní varianta vozu má českou cenovku 1 069 900 Kč, verze Long Range (s větší baterií) pak 1 104 900 Kč.
Součástí výbavy jsou bez příplatku vyhřívané a ventilované sedačky, head-up displej, devatenáctipalcová kola z lehké slitiny nebo prémiový audiosystém Sony.