Dlouhodobé setrvávání na vrcholu může způsobit, že k vám lidé budou více kritičtí, ať už jste hvězdný esportový hráč, špičková esportová organizace, nebo dokonce tvůrce nejpopulárnější střílečky z pohledu první osoby na světě. Někdy je jedinou cestou ke zlepšení neúspěch, a právě ten by podle zakladatele 100 Thieves Matthewa „Nadeshota“ Haaga mohl pomoci hře Call of Duty vrátit její zašlou slávu.
V nejnovějším díle svého společného podcastu s CouRageJD Nadeshot vysvětlil své naděje na sérii špatných titulů CoD. Dodal, jak by to mohlo být prospěšné. Vývojáři by tak museli přeorientovat své úsilí na zlepšení produktu.
Nadeshotovo vyjádření
„Ačkoli to může znít blbě, vždycky jsem tak nějak doufal, že přijde řada let, kdy Call of Duty prostě propadne, selže. Myslím, že kdyby se opravdu znovu zaměřili, přeorientovali a rozdělili svůj záměr, vyšli by z toho na druhém konci s jednou z nejlepších her, jakou si kdy zahrajete,“ řekl Nadeshot.
Bývalý profesionální hráč si přeje, aby se CoD zaměřilo na hodnocenou hru a její kompetitivní systémy, aby se z ní stal „prvotřídní zážitek“. Ačkoli lidé mohou hrát bez hodnocení, pokud se tak rozhodnou, tlačil by hráče k tomu, aby hráli hodnocené hry více prostřednictvím vlastního menu a uživatelského rozhraní, protože zaměření na tento režim by mohlo ze hry udělat ještě větší hru, než je nyní.
.@Nadeshot tells players to stop complaining about Modern Warfare 2 👀
— Full Squad Gaming (@fullsquadgaming) December 28, 2022
„How can we have the same conversation every year?“ pic.twitter.com/oxod6MxQS5
Nadeshot se ke Call of Duty vyjadřuje poměrně hlasitě jak pochvalně, tak i s obavami, zejména v souvislosti s tímto posledním vydáním. Právě minulý měsíc se třicetiletý mladík na svém streamu rozohnil poté, co mu hra spadla při pokusu o zachycení jeho prvního Nuke ve Warzone 2, a vyzval vývojáře, aby hru opravili. Vývojáře sice podpořil tím, že hra je stále skvělým přírůstkem do série, ale přesto upozornil na množství problémů, které titul má.
Modern Warfare 2 zaznamenal hned zkraje neuvěřitelný úspěch, když se stal nejrychleji prodávaným titulem v historii série, zatímco Warzone 2 zaznamenal také obrovský nárůst počtu hráčů – 25 milionů během prvních pěti dnů od vydání. Neustálé stížnosti komunity se však začaly projevovat na číslech hry CoD – podle žebříčku Steam Charts klesla průměrná hráčská základna hry za posledních 30 dní o 42 tisíc lidí.