Spojení značky Nike a sportovního oblečení už je ve světě známé delší dobu. Novinkou je ale vstup americké společnosti do sportovních aktivit na internetovém poli. Ve svém úvodním videu už stihla představit svou první tvář. Jian “Uzi” Zi-Hao patří mezi bývalou světovou špičku League of Legends, teď bude reprezentovat značku Nike.
Sportovní společnost Nike sází na ikonické oblečení, ale také úderné reklamy. Ať už jde o fotbal nebo basketbal, ve videích vždy figurují věhlasné osobnosti. Jinak tomu není ani v případě esportu. Když Jian Zi-Hao ohlásil ve svých 23 letech odchod do důchodu, byla to pro esportovou scénu rána. Zdravotní problémy „Krále bez koruny“ už ale zřejmě pominuly. Hlásí totiž návrat.
Čínská divize Niku ve videu nastínila život počítačového hráče. Šest dní v týdnu sedí až 16 hodin v kuse a dívá se do monitoru. To je pořádný nápor na organismus. A stejně na tom byl i „Uzi“. Nike ale připomíná, že je důležité myslet i na své zdraví. „Věříme, že posílení těl i myslí pomůže hráčům posunout svou hru na vyšší úroveň,“ prozradil šéf W+K Šanghaj Jeff Fang, který reklamu pomáhal tvořit.
Je otázkou, s čím Nike do světa esportu jde. Příležitost uchytit se je ale obrovská. Podle čínské vlády vzrostly letos příjmy z esportu v zemi o bezmála 55 %. A to ještě rok 2020 není u konce. Je jasné, že v současné době covidové, ve které se hromadně ruší sportovní akce, bude mít esport díky své nenáročnosti velikou výhodu.