Praha 30. ledna 2025 (PROTEXT) – McDonald’s v uplynulém roce pokračoval v expanzi a zlepšování zákaznické zkušenosti v Česku. Společnost otevřela osm nových restaurací, modernizovala řadu stávajících a nepolevila ani v zavádění inovativních technologií. Intenzivní tempo pokračuje i letos – řetězec už stihl otevřít 127. restauraci v republice, konkrétně ve středočeském Kladně.
Svěží design, nové lokality
Restaurace McDonald’s nové generace jsou v Česku jako doma a jejich počet v roce 2024 opět vzrostl. Kromě hravých interiérů nabízí pohodlné objednání produktů, které jsou připraveny pro konkrétního zákazníka. Stojí za tím moderní technologie – samoobslužné kiosky nebo mobilní aplikace se službou MyOrder. Díky nim si hosté mohou objednat pohodlně až ke stolu bez nutnosti návštěvy pokladny.
Pohodlí a časovou úsporu přináší i pro zákazníky v autech, tramvajích nebo třeba na kole. Stačí si v aplikaci vybrat předem restauraci, objednat a pak už se jen těšit na čerstvě připravené jídlo. Na zákazníky bude čekat přesně ve vybraný čas.
Řetězec se zlatými oblouky je dlouhodobě jedním z nejúspěšnějších franšízových partnerů. Jen v Česku spolupracuje s 24 licenčními partnery z celé republiky. I díky nim si může udržovat pozici lídra a nabízet hostům „feel-good“ momenty.
A kde se oblouky loni rozsvítily vůbec poprvé? První restaurací na Slovácku se staly Kunovice. Velkou slávu vyvolalo otevření nové restaurace v Třebíči. Radost udělal McDonald’s také v Karlových Varech, kde se dveře restaurace pro nové návštěvníky otevřely v tamním největším obchodním centru Varyáda.
Ani stávající pobočky ale nezůstaly zkrátka. Nového kabátu se dočkalo celkem 13 restaurací, včetně těch v hlavním městě. V Siřejovicích na Ústecku si hosté franšízantky Huyen Haasové už několik měsíců užívají interiér pojmenovaný Luna. Je plný kruhů jako symbolu pospolitosti a jednoty. Moderní design najdou zákazníci také v rozvadovské restauraci Andreje Barčáka.
Konzistentní kvalita služeb vynesla Mekáči ocenění
McDonald’s v Česku získal ocenění Nejdůvěryhodnější značka v segmentu quick service restaurant. Pro společnost i franšízovou komunitu McDonald’s je to podle ředitele komunikace pro Česko, Slovensko a Ukrajinu Tomáše Mylera velký závazek: „Hlasování veřejnosti nám vyneslo toto ocenění, což nás zavázalo posunout naše služby ještě na další úroveň. Moc si toho vážíme, protože rok 2024 byl u nás symbolem růstu a posílení přítomnosti nejen v regionech. Děkujeme všem hlasujícím.“
Co přinese rok 2025?
McDonald’s bude v roce 2025 pokračovat v rozšiřování své sítě ještě vyšším tempem. Během roku plánuje v zemi otevřít další restaurace. Plány jsou v souladu s celosvětovou strategií, která by dostupnost legendárních produktů měla nadále zvyšovat.
Zdroj: McDonald’s
ČTK Connect ke zprávě vydává obrazovou přílohu, která je k dispozici na adrese http://www.protext.cz.