Subaru loni v Evropě představilo modernizovaný Levorg. Kombi stojící na pomezí prémium a standardu získalo po faceliftu několik drobných změn ale zejména větší atmosférický motor. V Japonsku nyní představili už novou generaci. Design je evolucí tvarů současného Levorgu a zároveň se přibližuje konceptem s označením Viziv. Auto stojí na nové platformě tak jako Impreza, XV, či Forester. Disponuje novým motorem, větším vnitřním prostorem a novými technologiemi, včetně kompletně přepracovaného interiéru a i převodovky.
Auto má k dispozici digitální přístrojový štít s více možnostmi zobrazování, má velký vertikální centrální displej s vysokou konektivitou. Interiér působí velmi pěkně a kvalitně.
Auto je větší než předchůdce. Na délku se Levorg zvětšil o 65 mm na 4755 mm. Větší je také rozvor a to o 20 mm, má tedy 2670 mm. Výsledkem je více prostoru jak pro pasažéry v zadu, tak kapacita zavazadlového prostoru zvětšena na výsledných 561 litrů.
Auto má novou tužší a tudíž bezpečnější konstrukci. Díky ní má odlišné jízdní vlastnosti a může si dovolit i komfortnější nastavení podvozku. Standardně má pohon všech čtyř kol s novou CVT převodovku.
Nejzajímavější je ale nový motor. Jde o přeplňovaný čtyřválec o objemu 1,8 litru s výkonem 130 kW (5200-5600 ot / min) a s maximálním točivým momentem 300 Nm. Motor má v přepočtu na naše údaje kombinovanou spotřebu 7,3 litru benzinu na 100 km.
Subaru uvede kompletní specifikaci modelu 15. října. Japonští zákazníci si auto mohou předobjednat už během srpna. Evropské specifikace zatím nejsou zřejmé, stejně jako okamžik, kdy nový Levorg dorazí. Otázkou je, zda by v Evropě s přeplňovaným motorem bez elektrifikace vůbec měl šanci projít emisemi. Uvidíme jak to Subaru vyřeší. Je docela možné, že auto uvidíme se stejným motorem, jaký má například XV.