Praha 8. ledna 2025 (PROTEXT) – Zákazníci McDonald’s v předvánočním čase mysleli nejen na své nejbližší, ale také na ty, kteří to potřebují. Do Štědrého večera totiž v restauracích řetězce nakoupili více než 170 tisíc náplastí, které podpořily činnosti nadačního fondu Dům Ronalda McDonalda. Ten již dva roky poskytuje ubytování zdarma rodinám s hospitalizovanými dětmi v pražské FN Motol. Každoroční charitativní akce letos vynesla více než 5,5 milionu Kč.
Náplast na odřeninu i duši. Přesně takové jsou designové náplasti, které byly od konce listopadu do Vánoc k dostání v restauracích McDonald’s po celém Česku. Výtěžek z prodeje zajistí další podporu vážně nemocných dětí a jejich rodin – nejen v Domě Ronalda McDonalda v motolské nemocnici, který pro mnohé z nich znamená druhý domov v těžkých chvílích, ale také při rozšiřování dalších programů, které přinášejí potřebnou podporu a naději. Díky pomoci zákazníků McDonald’s tomu tak bude i letos, říká výkonná ředitelka nadačního fondu Ivana Švingrová Pešatová: „Za všechny rodiny a děti chci poděkovat za velkou vlnu solidarity. Dva roky provozu Domu nám dokázaly, že tady tento projekt opravdu chyběl. Vybrané prostředky nám umožní pokračovat v naší práci, která rodiny posiluje, stmeluje a pomáhá jim překonat těžké časy.“
Modré náplasti nejsou jedinou fundraisingovou akcí, kterou McDonald’s v průběhu roku pořádá na podporu nadačního fondu, připomíná Impact Director společnosti Tomáš Myler: „Ať už jde o jakoukoliv podporu ze strany zákazníků, vždy jsme při výsledcích fundraisingu upřímně dojatí. Je povzbuzující vidět, kolika lidem není osud ostatních lhostejný. Všem, kteří si náplasti zakoupili, z celého srdce děkujeme.“
Nabídnout pomoc mohou lidé nejrůznějšími způsoby. Všechny informace jsou na webu nadačního fondu Dům Ronalda McDonalda na www.drmcd.cz.
Zdroj: McDonald’s
ČTK Connect ke zprávě vydává obrazovou přílohu, která je k dispozici na adrese http://www.protext.cz.