Po více než čtyřech letech, které uplynuly od premiéry historicky prvního vlastními silami vyvinutého elektromobilu mladoboleslavské automobilky Škoda dospěl vůz Enyaq do stádia faceliftu.
Ten přichází v době, kdy se původních verzí prodalo již čtvrt miliónu a Enyaq patří k nejžádanějším elektromobilům v Evropě.
Výkonové parametry se při faceliftu zásadním způsobem neměnily. Ten se projevuje hlavně v oblasti designu, kde je zejména na přídi uplatňován nový směr s označením Modern Solid.
Díky němu je nyní maska chladiče vyplněna hladkým černým plastem a také se místo kulatého loga na kapotě objevují písmena tvořící název značky.
Úpravy tvarů a také třeba zmenšení spár mezi povrchovými díly karosérie se pak příznivě podepsaly na zvýšení dojezdu. Ten může být v případě varianty s největší baterií a pohonem pouze zadních kol v případě verze kupé až 590 kilometrů a u vozu s tvarem SUV o deset méně.
Po faceliftu se poněkud okleští nabídka nabízených verzí. Třeba vypadne nejluxusnější Laurin&Klement a naopak také nejlevnější provedení s nejmenší baterií a označením Enyaq 50. Verze RS pro oba typy karosérií ale zůstanou.
Kromě jiné přídě (a rovněž pozměněné grafiky zadních světlometů), půjde nové od dřívějšího provedení Enyaqu verze kupé snadno rozpoznat díky totální absenci nelakovaného černého plastu na spodních částech vozu. Nyní bude mít i ten nejlevnější Enyaq kolem prahů i na obou náraznících stříbřitě lakované díly.