Zhruba 1500 bateriových systémů denně vyrobí nyní automobilka Škoda na montážních linkách ve svém hlavním závodě v Mladé Boleslavi. Tento produkt je pak zabudován jak do vozů Enyaq produkovaných v nedaleké hale, tak také ve vozech Volkswagen ID.4 a ID.5, Audi Q4 e-tron a dokonce v modelu Ford Explorer. V příštích měsících bude tento bateriový systém zabudováván také do nového elektromobilu značky Škoda. Tím je menší SUV Elroq.
Škoda rovněž v místech, kde ještě na začátku letošního jara vyráběla baterie pro koncernové plug-in hybridy první generace, bude zanedlouho instalovat další výrobní linku. Na ní se již nebudou dělat bateriové systémy s články v uzavřených modulech, ale s články, které se namontují přímo do hlavního bateriového krytu. I ty mají prozatím pracovat s napětím 400 Voltů.
Zajímavou možností, jak kontrolovat nejen kvalitu výroby, ale také jednotlivých komponentů od dodavatelů, je zbrusu nové tomografické centrum. To má Škoda k dispozici jako vůbec první značka ze všech, které jsou dnes začleněné do koncernu Volkswagen.