Počet obchodních partnerů Riot Games neustále roste. Výrobce hry League of Legends dynamicky a úspěšně rozvíjí vztahy na světovém trhu. Spolupracuje s několika značkami automobilů nebo výrobci počítačových periferií. Včera se do řad partnerů připojilo i Spotify, streamingové médium, které nabízí přístup k hudbě a podcastům přibližně 300 miliónům uživatelů po celém světě.
Spotify se tak stává oficiální zvukovou službou globálních e-sportových událostí League of Legends.
„Není žádným tajemstvím, že herní publikum je pro nás nesmírně důležité. Naše partnerství s Riot Games vytvoří jedinečný „“audio vesmír““ věnovaný milionům fanoušků Spotify a League of Legends po celém světě. Jako exkluzivní a vůbec první zvukový partner budeme usilovat o to, abychom vytvořili co nejlepší zážitek ze streamování zvuku pro naše uživatele a usnadnili tak objevování hudby i podcastů, více než kdykoli předtím,“ řekl June Sauvaget, vedoucí oddělení spotřebitelského a produktového marketingu ve společnosti Spotify.
Dle posledních infoprmací bychom brzy měli najít podstránky související s League of Legends a LoL Esports přímo na streamovací platformě. Navíc, Spotify vydá sbírku skladeb, které budou inspirovány komunitou League of Legends. Najít bychom jí měli pod názvem „League Esports“.