Po čtyřleté pauze od Instagramu se Meghan Markle, vévodkyně ze Sussexu, velkolepě vrátila oznámením nové lifestylové značky American Riviera Orchard. Značka byla představena prostřednictvím série devíti příspěvků na Instagramu, které ukazují pozlacené logo a erb, o nichž se někteří královští nadšenci domnívají, že jsou napsány Meghaninou vlastní kaligrafií.
Během několika hodin po oznámení nasbíral účet na Instagramu více než 200 000 sledujících. Přihláška značky k registraci ochranné známky odhaluje širokou škálu připravovaných produktů, včetně kuchařek, nádobí, povlečení, různých pomazánek a konzerv a stojánků na jmenovky. V mezinárodní přihlášce k registraci jsou uvedeny také psací potřeby, textil, tašky, potřeby pro jógu a řada předmětů určených pro domácí mazlíčky, zmiňuje Guardian.
Uvedení značky doprovodilo video v Instagram Stories, které ukazuje Meghan, jak aranžuje květiny v kuchyni svého sídla Montesito a pózuje v černých plesových šatech. Klip, který je zasazen do písně I Wish You Love od Nancy Wilson, se podobá titulní sekvenci televizního seriálu Succession.
Vedle účtu na Instagramu byly spuštěny také webové stránky značky, na kterých je v současné době umístěno logo společnosti a políčko pro přihlášení do pořadníku.
Od roku 2020, kdy Meghan s princem Harrym rezignovali na své funkce, se spekuluje o tom, že se Meghan pustí do lifestylové značky podobné těm, které mají Martha Stewart nebo Gwyneth Paltrow. Od svého oficiálního odstoupení se pár zapojil do několika významných mediálních podniků, včetně smlouvy se společností Netflix v hodnotě 100 milionů dolarů, smlouvy se Spotify v hodnotě 20 milionů dolarů a Harryho bestselleru Náhradník.