Vytrvalá online kritika, které čelí zpěvačka Dara Rolins, neustává ani po předchozích pokusech o potlačení negativních reakcí. Nedávno se kritika znovu objevila ve vlně hanlivých komentářů na sociálních sítích zaměřených na zpěvaččina partnera, bývalého fotbalisty Pavla Nedvěda. Fanoušci i odpůrci se pouštějí do ostrých výměn názorů, což vyvolává otázky o motivech, které stojí za touto neutuchající kyberšikanou.
Život veřejně známých osobností často přitahuje nepatřičnou pozornost a kritiku, a v případě zpěvačky Dary Rolins a jejího partnera Pavla Nedvěda byla tato kontrola obzvláště intenzivní. Jakmile Rolins odhalila svůj vzhled po operaci, sociální sítě zaplavily hanlivé komentáře. „Vypadá otekle,“ zněl jeden z těch mírnějších, zatímco v dalším se uvádělo: „Už nevypadá jako ona sama,“ a dokonce: „Operace byla zpackaná“. Zatímco Rolins tuto bouři negativity přečkala, terčem se nyní stal její partner Nedvěd.
Spouštěčem byla fotografie zdánlivě zamilovaného páru sdílená na internetu. Zatímco mnoho komentářů bylo pozitivních a označovalo je za „krásný pár“, objevila se část kritiků s ostrými spekulacemi o Nedvědově vzhledu. „Šli jste oba pod nůž?“ ptal se jeden uživatel a vyvolal další debatu. Další komentář zněl: „Jeho obličej stále vypadá oteklý. Jeho oči jsou sotva vidět,“ zatímco někdo jiný komentoval, že „Pavel vypadá, jako by byl také po operaci. Vypadá příliš hladce.“
Tato smršť poznámek vyvolala podporu z jiných koutů sociálních sítí, kde se několik uživatelů postavilo na obranu Rolins a Nedvěda. „Proč se vůbec obtěžujete s těmi posměšky a hnusnými komentáři?“ zeptal se kritiků jeden z příznivců. „Je hrozné, že cítíte potřebu ponižovat ostatní,“ pokračovali. Navzdory těmto podpůrným hlasům kritika převládala a vytvářela pokračující koloběh negativity a obhajoby.
Zkušenosti Nedvěda a Rolins odrážejí širší problém neúprosné online šikany, kterému čelí mnoho veřejně známých osobností. Kritici se často skrývají za anonymitou a vypouštějí do světa ty nejtvrdší soudy, aniž by brali v úvahu, jakou osobní daň si to vybírá na subjektech jejich zkoumání.