Praha 7. dubna 2025 (PROTEXT) – Wolt, populární doručovací platforma, letos přichází s novým konceptem oceňování svých partnerů. Ocenění Wolt Stars 2025 tak navazují na předchozí Wolt Awards, ale v nové podobě, která odráží šíři a rozmanitost naší spolupráce. Wolt Stars je poděkováním těm nejúspěšnějším, kteří v uplynulém období vynikli svým přístupem a společnými výsledky. Oceňujeme energii, kterou partneři do spolupráce vkládají, každodenní nasazení i výjimečné momenty, jež formují naši společnou cestu.
Wolt Stars 2025 není jen ocenění. Je to oslava spolupráce, která mění způsob, jakým lidé přistupují ke službám a produktům ve městech. Wolt propojuje restaurace, obchody, zákazníky a kurýry a společně s nimi přispívá k růstu lokální ekonomiky a rozvoji podnikatelských příležitostí. „Skvělá partnerství jsou pilířem úspěchu naší platformy i zákaznické spokojenosti. Letos jsme se rozhodli ocenit podniky, které posunuly svůj byznys na novou úroveň. Ať už rostou raketovým tempem, přinášejí nové nápady nebo si dokázaly získat výjimečně loajální zákazníky – právě oni jsou skutečnými hvězdami Woltu,“ uvádí Jan Petr, obchodní ředitel.
Zatímco restaurace tvoří pevný základ nabídky Woltu, stále významnější roli sehrávají i maloobchodní partneři – a právě ti byli letos oceněni vůbec poprvé. Zákazníci si stále častěji objednávají nejen potraviny, ale i drogerii, léky či potřeby pro domácnost, a to reflektují i letošní ocenění. „Na platformě zazářili partneři, kteří dokázali skvěle reagovat na potřeby zákazníků a neustále posouvat hranice – ať už šlo o rychlost doručení, rozšířenou otevírací dobu, nebo pestřejší nabídku produktů. Wolt se pro mnohé stal nepostradatelným pomocníkem v každodenním životě. A právě tito partneři na tom mají svůj podíl. Cenu Wolt Star v kategoriích obchodu proto vnímáme jako poděkování těm, kteří neustále hledají nové cesty, jak být zákazníkům blíž,“ říká František Cmunt, ředitel pro maloobchodní prodej.
Známe jména těch, kteří letos oslnili nejvíce. Wolt Stars 2025 ocenily výjimečné partnery napříč celou platformou – od restaurací přes obchody a udělil tak ceny ve 12 různých kategoriích. Tady jsou ti, kteří si svými výsledky vysloužili místo mezi hvězdami.
Nová hvězda na platformě v kategorii obchodů
Na platformě se objevila teprve nedávno, ale okamžitě si získala silné postavení. BILLA rychle zareagovala na potřeby zákazníků, nabízí široký sortiment a každodenní pohodlí. To jsou důvody, proč se BILLA za krátkou dobu stala stálicí v objednávkách tisíců zákazníků.
Nová hvězda na platformě v kategorii restaurací
Mezi novými restauracemi, které se v uplynulém roce objevily na Woltu, uspělo hned několik silných jmen. Velkou pozornost si získal Búcheck, který si svým poctivým přístupem k jídlu, výraznými chutěmi a originálním konceptem rychle vybudoval silnou základnu věrných zákazníků. Dalšími nováčky se staly UGO se svojí zdravou a pestrou stravou a Slice Slice Baby, která vyniká svým hravým konceptem.
All Star: V kategorii restaurace
Do výběru nejúspěšnějších restaurací se zařadil McDonald’s, který potvrzuje svou stabilní pozici lídra, Bageterie Boulevard s rostoucí oblibou mezi zákazníky a také Pizza Hut, Starbucks, Burger King a KFC – ikonické brandy, které dokazují, že spojení dostupnosti, rychlosti a rozpoznatelného brandu přináší skvělé obchodní výsledky.
All Star: V kategorii obchody
Tento titul byl udělen partnerovi s nejvyšším obratem v retailové části platformy. Zde byl oceněn oblíbený Albert, který si díky široké nabídce, rychlé dostupnosti a spolehlivému doručení vybudoval silné postavení mezi obchodními partnery na Woltu.
Hvězda, která mění business
Tihle hráči mění pravidla hry. Přicházejí s odvahou zkoušet nové cesty, bourají stereotypy a dokazují, že objednat si online dnes znamená mnohem víc než jen jídlo. Super zoo převrátila zažité představy o tom, jak se nakupuje pro domácí mazlíčky a značka Yves Rocher přenesla svět přírodní kosmetiky z regálů rovnou k zákazníkům domů.
Hvězda dostupnosti
Dostupnost je v doručování klíčem k úspěchu a tito partneři to ovládají na jedničku. Našimi Hvězdami dostupnosti se staly Minimarket Buděčská a Libeřské lahůdky, kteří jsou zákazníkům vždy po ruce.
Hvězda zákaznických hodnocení
V této kategorii rozhodují samotní zákazníci. Mezi oceněné patřila Havelská koruna, která si zákazníky získala poctivou českou kuchyní a spolehlivým servisem, dále moderní bistro KRO, známé svým důrazem na kvalitu a promyšlený koncept a také Couple´s Foodtruck, který dokazuje, že i street food může sbírat skvělé recenze a loajální fanoušky.
Hvězda udržitelnosti
Udržitelnost není trend. Je to závazek, které podniky přijímací vůči planetě i zákazníkům. Mezi partnery, kteří k této filozofii přistupují skutečně promyšleně, patří jednoznačně Jídlovice, dále izraelská kuchyně PAPRIKA a také rostlinná restaurace CHUTNEJ.
Hvězdná značka, kterou všichni milují
Každý máme svoji oblíbenou značku, ke které se rádi vracíme, a to ne kvůli jejich slevám, ale pro zážitek, chuť a atmosféru, kterou přinášejí. Mezi oblíbené značky patří rozhodně Chickin, farmářské kuře z českého volného chovu, Las Adelitas, které přinášejí autentickou chuť Mexika a Lasagneria, která proměnila lásku k těstovinám v love brand.
Hvězda v kategorii burger
Burgerová scéna je silná, protože kvalitní burger je více než jen rychlé jídlo, je to zážitek. Mezi oceněnými v této kategorii se objevily koncepty jako Leháro Street, FATFUCK smash burgers nebo legendární podniku The Tavern.
Hvězda v kategorii pizza
Voňavá, křupavá a neodolatelná. Pizza zůstává stálicí v objednávkách a konkurence je v této oblasti opravdu silná. V letošním výběru nechyběla brněnská Pizza Bombastica, dále pak oblíbená síť L’Osteria a tradiční Da Pietro.
Hvězda asijské kuchyně
Asijská kuchyně nabízí více než jen rychlé jídlo. Je to zážitek plný chutí, vůní a tradic. Na místě oceněných stály Rễ restaurant Brno, YamYam a samozřejmě také oblíbený WOKIN.
O Woltu
Wolt je technologická společnost, která usnadňuje lidem objevovat a zkoušet nové restaurace a obchody v jejich okolí. Aby toho dosáhl, vyvíjí širokou škálu technologií, jako jsou aplikace pro lokální logistiku, software pro retail nebo řešení pro správu financí. Pod značkou Wolt Market provozuje také vlastní síť obchodů s potravinami a spotřebním zbožím. Od roku 2022 mohou díky produktu Wolt Drive logistickou platformu více než 7 tisíc kurýrů využívat i e-shopy pro distribuci vlastních objednávek. Wolt byl založen v roce 2014 a v roce 2022 se připojil ke společnosti DoorDash a společně se tak stali globálním hráčem působícím v 29 zemích světa. V Česku Wolt působí již ve 40 lokalitách.
Zdroj: Wolt
ČTK Connect ke zprávě obrazovou vydává přílohu, která je k dispozici na adrese http://www.protext.cz.